هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سعید معروف کاپیتان شهداب یزد در آسیا

  • کد خبر: ۱۶۳۰۸۱
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
سعید معروف کاپیتان شهداب یزد در آسیا
کاپیتان سابق تیم‌ملی والیبال با قهرمان ایران به آسیا می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در هفته‌های گذشته بحث درباره توافق باشگاه شهداب یزد با سعید معروف داغ بود و چند روز قبل و با اعلام فهرست نماینده ایران برای جام‌باشگاه‌های آسیا به‌صورت رسمی مشخص شد که کاپیتان سابق تیم‌ملی در این رقابت‌ها برای شهداب به میدان خواهد رفت. معروف که با فنرباغچه در رسیدن به فینال رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه ناکام ماند، امیدوار است همراه با شهداب یزد به مقام قهرمانی جام‌باشگاه‌های آسیا دست پیدا کند.

دراین‌راستا و چند روز بعد از اعلام فهرست شهداب یزد برای رقابت‌های جام‌باشگاه‌های آسیا، رسانه رسمی باشگاه شهداب از جذب سعید معروف خبر داد و انتقال او را به‌صورت رسمی اعلام کرد. معروف در جام‌باشگاه‌های آسیا با شماره محبوبش یعنی شماره ۴ به میدان خواهد رفت. سعید معروف توانست عنوان سوم رقابت‌های لیگ‌برتر کشور ترکیه را همراه با تیم فنرباغچه به‌دست بیاورد و با پایان این بازی‌ها به اردوی تیم والیبال شهداب یزد ملحق خواهد شود.

پایان خوش در ترکیه

تیم فنرباغچه در حضور سعید معروف توانست در سه دست پیاپی بر حریفش، آرکاس اسپور ازمیر، غلبه کند و با کسب دومین پیروزی مقابل این تیم به مقام سومی سوپرلیگ والیبال ترکیه دست پیدا کند. تیم فنرباغچه با پنج خرید خارجی ازجمله سعید معروف، یاسین لوئاتی، پاول پریچ، نیکولا ملیاناچ و الکساندر فریرا قصد داشت دست‌کم با حضور در فینال سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، ولی در این امر ناکام بود و به رتبه سوم رضایت داد تا رتبه فصل گذشته‌اش را تکرار کند. گفتنی است مدیران این باشگاه از بعضی بازیکنان خارجی خود ناراضی‌اند.

یاسین لوئاتی، دریافت‌کننده فرانسوی این تیم، به‌احتمال فراوان از این تیم جدا و راهی آسکورسوویای لهستان خواهد شد و الکساندر فریرا، پشت‌خط‌زن پرتغالی، نیز راهی لوک‌لوبین لهستان می‌شود. سعید معروف، پاسور ایرانی این تیم، نیز برای حضور در تیم شهداب یزد در راستای شرکت در جام‌باشگاه‌های آسیا راهی منامه بحرین خواهد شد.

سرنوشت کاپیتانی شهداب مشخص شد

با حضور مهدی مهدوی و سعید معروف، بحث اینکه چه کسی کاپیتان خواهد بود پیش آمد که با چراغ سبز مهدی مهدوی، کاپیتانی به سعید معروف رسید تا او سرگروه باشگاه شهداب یزد در جام‌باشگاه‌های آسیا باشد. مهدوی و سعید معروف از مسابقات قهرمانی جوانان جهان با هم در تیم‌ملی بوده‌اند که در آن مسابقات مهدی مهدوی کاپیتان بود.

حال باید دید آیا این زوج پاسور ایران می‌توانند یک قهرمانی دیگر را با هم تجربه کنند یا خیر. بی‌شک چیزی به‌جز قهرمانی، این تیم و هواداران این باشگاه را راضی نمی‌کند. جام‌باشگاه‌های آسیا از ۲۴ اردیبهشت در منامه بحرین به‌مدت یک هفته برگزار خواهد شد. تیم شهداب یزد در گروه نمایندگان عراق، افغانستان و چین‌تایپه حضور دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->