پخش زنده بازی آرژانتین و فرانسه در جام جهانی فوتسال (۱۲ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت ایوب العملود کار دستش داد خط قرمز دشان روی نام امباپه برنامه‌های استقلال برای خرید مهاجم تلاش بارسا برای بازگرداندن نیمار کاپیتان سابق نساجی در لیگ یک گوندوز مزد نمایش‌های خوبش را گرفت وضعیت ناامیدکننده لالیگایی‌ها در لیگ قهرمانان نارضایتی اندونگ از شرایطش در استقلال بازیکنان قطر به خط شدند + عکس فاجعه در خط حمله استقلال طارمی در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان اروپا + عکس چشم لمپارد به نیمکت تیم ملی انگلیس غلامپور تنها دستیار سهراب اسماعیل نژاد در تیم منتخب هفته لیگ والیبال لهستان + عکس مذاکره باشگاه استقلال با دو سرمربی بزرگ اروپایی برای جانشینی جواد نکونام استوری عجیب جلالی چند ساعت بعد از استعفای نکونام + عکس درخواست عربستانی‌ها رد شد | بازی استقلال_النصر در تهران برگزار می‌شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و بولونیا| صلاح به داد آنفیلد رسید نتیجه بازی رئال مادرید و لیل+ ویدیو خلاصه بازی| شکست عجیب در روز بازگشت امباپه
سرخط خبرها
وزیر ورزش و جوانان:

اقدام AFC سیاسی بود

  • کد خبر: ۱۶۳۲۴
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
اقدام AFC سیاسی بود
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) کاملا سیاسی و غیر حرفه‌ای بود، اما نتوانست مانع صعود تیم‌های استقلال تهران و شهر خودرو مشهد شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سلطانی فر افزود: دو تیم بزرگ کشورمان با اقتدار موجب سربلندی و عزت کشور شدند در حالی که میزبانی حق مسلم تیم‌های ایرانی در مرحله حذفی (پلی آف) رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

وی اضافه کرد: با وجود همه این سختی‌ها و محدودیت‌ها بازیکنان استقلال و شهرخودرو با نتایج خیره کننده سه تیم از کشور‌های کویت، قطر و بحرین را شکست دادند و کرامت مردم ایران را به تصویر کشیدند.

۸۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی فارس اضافه می‌شود

وزیر ورزش و جوانان همچنین در ادامه سخنانش به افتتاح ۶۱ ورزشی در استان فارس به ویژه در مناطق محروم در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها ۸۵ هزار متربع به فضای ورزشی این استان اضافه می‌شود.

سلطانی فر ادامه داد: بخشی از اعتبار این پروژه‌ها توسط خیرین تامین شده است که آن‌ها نقش زیادی در توسعه زیرساخت‌های، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و آموزشی داشته اند که جای تقدیر دارد.

او با بیان اینکه آماده شدن زیر ساخت‌ها زمینه شکوفایی و بروز استعداد‌های مناطع روستایی و محروم را فراهم می‌کند، اظهار داشت: امیدوارم شاهد خلاقیت جوانان این منطقه در رقابت داخلی و خارجی باشیم.

در سفر وزیر ورزش سالن ورزشی چاه طوس و سیف آباد از توابع شهرستان خنج با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه سفر دو روزه وزیرورزش و جوانان قرار است در شهرستان‌های فسا و کازرون نیز چند پروژه ورزشی به بهره برداری برسد.

دیدار با جوانان و ورزشکاران و بازدید از سالن ۶ هزار نفره شیراز از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در استان فارس است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->