پزشکیان در گفتگو با رئیس‌جمهور عراق: روابط دو کشور تعمیق و توسعه یابد حادثه امنیتی برای نظامیان صهیونیست در نوار غزه تظاهرات صهیونیست‌ها در خیابان روبروی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) روسیه «هیمارس» مورد استفاده در حمله به سواستوپل را منهدم کرد + فیلم حماس: نتانیاهو موانع بیشتری را در مسیر گفت‌وگوها ایجاد می‌کند حضور مقامات ارشد آمریکا در مصر برای مذاکره درباره توافق آتش‌بس در غزه شلیک ۹۳۰۰ موشک از نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته سرلشکر سلامی: آمریکا کوچک و ضعیف شده است درخواست مقتدی صدر از طرفدارانش: در مواکب حسینی پرچم فلسطین را برافرازید اردوغان به آمریکا سفر می‌کند بایدن: من بهترین گزینه برای شکست ترامپ هستم! اسماعیل هنیه به پزشکیان تبریک گفت گفت‌وگوی تلفنی پوتین و پزشکیان درباره توسعه روابط ایران-روسیه + جزئیات اردوغان و پزشکیان درباره مسائل منطقه و جهان گفتگو کردند پیام پزشکیان به سیدحسن نصرالله | حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت بایدن برای کنگره آمریکا خط و نشان کشید درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد
سرخط خبرها

مقاومت غزه به حملات «انتقام‌جویانه» علیه رژیم صهیونیستی ادامه داد

  • کد خبر: ۱۶۳۶۵۲
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
مقاومت غزه به حملات «انتقام‌جویانه» علیه رژیم صهیونیستی ادامه داد
مقاومت فلسطین در پنجمین روز متوالی حملات رژیم صهیونیستی به غزه با شلیک موشک به شهرها و شهرک‌های اسرائیلی به تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه پاسخ داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، اتاق مشترک جناح‌های مقاومت در غزه، عملیات پاسخ را "انتقام آزادگان" نامیده و گفته است: "هدف قرار دادن منازل غیرنظامیان، حمله به مردم فلسطین و ترور مردان و قهرمانان ما خط قرمزی است که با تمام قوا با آن مقابله خواهد شد. دشمن تاوان سختی خواهد داد."

بامداد امروز شنبه، مقاومت در حالی که آژیرهای هشدار در شهرک‌های نهال عوز، الومیم، کفار عزة، نتیو هعسرا، شهر عسقلان و مفلاسیم به صدا درآمد، شهرک‌ها و شهرهای اطراف نوار غزه را با حملات موشکی و راکتی هدف قرار داد.

عصر دیروز جمعه، رژیم اشغالگر اسرائیل ایاد الحسنی، رئیس عملیات مرکزی سرایا القدس، بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی را پس از هدف قرار دادن میزی در حالی که او به همراه دستیارش در یک آپارتمان مسکونی در محله النصر در غرب غزه بودند، ترور کرد.

وزارت بهداشت نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمله رژیم صهیونیستی به یک آپارتمان مسکونی در محله النصر در شهر غزه، دو فلسطینی شهید و پنج تن دیگر زخمی شدند.

ترور الحسنی ششمین مورد تروری است که از آغاز تشدید تنش‌های جاری در سه‌شنبه گذشته پس از ترور جهاد الغنام خلیل العلم بهتینی، طارق عزالدین، علی غالی و احمد ابودقه به عنوان چهره‌های برجسته در شاخه نظامی جنبش "جهاد اسلامی" انجام شده است.

با ترور الحسنی، رژیم اشغالگر اسرائیل همزمان با ادامه تشدید تنش‌ها در نوار و شلیک راکت از غزه به سمت شهرها و اراضی ۱۹۴۸ بزرگترین عملیات ترور را علیه سرکردگان رده اول «تیپ قدس» انجام داده است.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز منزل پدر فرمانده گردان‌های القدس، شهید بهاء ابوالعطا را در الشجیعه در شرق غزه هدف قرار داد.

شاهدان عینی گزارش دادند که جنگنده‌های اشغالگران منزل پدر شهید ابوالعطا را با چند موشک هدف قرار دادند و در آن آتش سوزی شد.

این منابع افزودند، این حملات منجر به وارد آمدن خسارات مالی شدیدی به منازل شهروندان در نزدیکی محل بمباران شد. آنها همچنین به قطع برق در بخش‌های وسیعی از محله الشجیعه اشاره کردند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، به شهادت ۳۳ شهروند از جمله شش کودک و سه زن و زخمی شدن ۱۴۷ شهروند منجر شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->