نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

آمانوف، جدیدترین تهدید استقلال

  • کد خبر: ۱۶۴۵۴۹
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
آمانوف، جدیدترین تهدید استقلال
یکی از چالش‌های استقلال در ماه‌های آینده شکایت آمانوف است که به طور حتم از سوی شورای حل اختلاف فیفا منجر به صدور رای خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آمانوف – هافبک ازبک در فصلی که رو به پایان است، اصلا از سوی ریکاردو ساپینتو مورد توجه قرار نگرفت تا جایی که در خیلی از بازی‌ها حتی درلیست تیم قرار نمی‌گرفت و در هفته‌هایی که هافبک‌های استقلال محروم یا مصدوم می‌شدند، باز هم مجبور می‌شد، به روی سکو‌ها برود. این وضعیت تا جایی ادامه داشت که بعد از پایان نقل و انتقالات نیم فصل اردوی تیم استقلال را بی خبر ترک و چندی بعد در ازبک پیراهن تیم نسف قارشی را برتن کرد.
ترک بی خبر اردوی تیم آبی ناراحتی مدیران وقت باشگاه استقلال را به همراه داشت. آن‌ها گلایه کردند اگر آمانوف در بازه زمانی نقل و انتقالات تصمیم به ترک استقلال می‌گرفت، تیم می‌توانست به جای او یک بازیکن بخدمت بگیرد، اما آمانوف درست بعد از بسته شدن پنجره اردوی تیم را ترک کرد. به هر صورت آمانوف قرارداد خود را فسخ و راهی کشورش شد و از آنجایی که در کشورش پنجره نقل و انتقالاتی باز بود، پیراهن تیم نسف قارشی را برتن کرد.
در دوئل بین استقلال و آمانوف کدام یک برنده خواهند شد؟ آمانوف چند ماه از استقلال دستمزد نگرفته است و به باشگاه نوتیس داده بود. طبیعتا شورای حل اختلاف فیفا در این پرونده رای را به بازیکن خواهد داد و جای شکرش باقی است که وی بعد از ترک تهران در ازبکستان صاحب تیم شد. در غیر اینصورت باشگاه موظف بود، همه دستمزد آمانوف تا پایان قرارداد را پرداخت کند. البته ممکن است باشگاه استقلال به خاطر این رفتاراز سوی فیفا جریمه و مجبور به پرداخت دیرکرد به آمانوف شود. باید منتظر ماند و دید که این پرونده چه سرنوشتی خواهد داشت. اما به نظر می‌رسد، باشگاه استقلال چند ده هزار دلار یا شاید هم چند صد هزار دلار برای تسویه حساب با هافبک ازبک آماده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->