پدر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» درگذشت+زمان و مکان تشییع  دیدار صمیمی اهالی قلم با تولیت آستان قدس رضوی| هنر نویسندگی؛ امتداد دهنده سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه همه آنچه باید پیش از ورود به ماه محرم بدانیم زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد + لینک آیت الله سیستانی دوشنبه را اول ماه محرم ۱۴۴۶ اعلام کرد برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بی‌توجهی به موضوع زیارت در لایحه برنامه هفتم توسعه

  • کد خبر: ۱۶۵۷۶۲
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
بی‌توجهی به موضوع زیارت در لایحه برنامه هفتم توسعه
سرپرست پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد از بی‌توجهی به موضوع زیارت در لایحه برنامه هفتم توسعه کشور انتقاد کرد.

دکتر حسین افخمی روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز بر ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های متولی در حل مسائل حوزه زیارت تأکید کرد.

سرپرست پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: با توجه به جایگاه ویژه زیارت در استان خراسان رضوی، این موضوع باید مورد توجه ویژه مجلس شورای اسلامی باشد.

وی با اشاره به سابقه گذشته زیارت در برنامه‌های توسعه، تأکید کرد: در برنامه پنجم توسعه با عنایت به اهمیت راهبردی مقوله زیارت توجه ویژه‌ای در مواد برنامه توسعه به این موضوع شده بود؛ لذا به‌طور طبیعی باید شاهد گام‌های بعدی و جدی‌تر برنامه هفتم در این زمینه باشیم که متأسفانه کاملا مورد غفلت قرار گرفته است. انتظار می‌رود مجلس در فرایند بررسی حتما به این ابعاد مختلف موضوع زیارت توجه کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آنچه در لایحه برنامه هفتم توسعه آمده، رشد اقتصادی ۸‌درصدی در طول برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شده و رشد سرمایه‌گذاری هم ۲۲.۶‌درصد در نظر گرفته شده است. همچنین رشد اشتغال حدود ۳.۹‌درصد سالانه در نظر گرفته شده، به این معنا که در برنامه هفتم توسعه آمده است سالانه یک میلیون شغل ایجاد شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->