وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا زمان صدور احکام پیش‌بینی بارش باران، همراه با رعد و برق و وزش باد برای استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق در روز شنبه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳) ۴۸ درصد تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵ مشهد مزاحمی و نامرتبط است سامان‌دهی بیش از سه هزار کودک بدسرپرست یا بی‌سرپرست در خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی خبر خوب برای پرستاران: تخصیص بودجه ۳همتی برای تسویه مطالبات ۱۴۰۲
سرخط خبرها

قتل پسر تهرانی در دعوای کودکانه

  • کد خبر: ۱۶۶۴۱۶
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
قتل پسر تهرانی در دعوای کودکانه
متهم به قتل نوجوان با درخواست قصاص از سوی اولیای دم مواجه شده، اما پزشکی قانونی رشد عقلی او را تایید نکرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، متهم که نوجوانی ۱۶ ساله است وقتی قصد داشت خودش را تسلیم پلیس کند، بازداشت شد.

مطابق گزارش پرونده، یک سال قبل به پلیس گزارش شد درگیری‌ای بین دو نوجوان اتفاق افتاده که ضربه‌ای عمیق و مهلک به یکی از آن‌ها وارد و پسر زخمی به بیمارستان منتقل شده است.

به این ترتیب ماموران به ردیابی متهم به نام رسام پرداختند و ساعتی بعد او را در خانه پدرش بازداشت کردند.

در این میان از بیمارستان خبر رسید پسر مجروح به نام دانیال به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان فوت شده است. با مرگ پسر نوجوان ماموران مشغول تحقیق از شاهدان شدند.

دوست دانیال که شاهد درگیری خونین بود گفت: امروز من و دانیال در پارک بودیم. او از من خواست به خیابان برویم و سیگار بخریم. ما مقابل مغازه رفته بودیم تا سیگار بخریم که با رسام روبه‌رو شدیم. فکر می‌کنم دانیال و رسام از قبل با هم درگیر بودند، چون یکباره دانیال جلو رفت و سیلی‌ای به صورت رسام زد. آن‌ها درگیر شدند و رسام چاقویی را از جیبش بیرون آورد و یک ضربه به سینه دانیال زد و گریخت.

رسام در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من و دانیال با هم دوست بودیم و او را از قبل می‌شناختم. آن روز فکر می‌کنم دانیال حال طبیعی نداشت و مشروب خورده بود که با من تماس گرفت و خواست به حسابش پول واریز کنم؛ اما به حرف او توجهی نکردم و گوشی موبایلم را قطع کردم. او پشت سر هم زنگ می‌زد و می‌گفت، چون پشت سرم حرف‌های نامربوط زده‌ای باید حسابم را شارژ کنی. به او گفتم اشتباه می‌کند و من حرفی پشت سرش نزده‌ام؛ اما گوش‌اش بدهکار نبود. دانیال از من خواست سر خیابان بروم. وقتی رسیدم دانیال و دوستش سر خیابان بودند. او به محض روبه‌رو شدن با من به سمتم حمله‌ور شد و سیلی‌ای به صورتم زد. من عقب رفتم، اما او شیشه نوشیدنی‌ای را که زیر پیراهنش بود بیرون آورد و آن را به کنار جدول زد و شکست. می‌خواست با شیشه شکسته به من حمله کند.

متهم ادامه داد: من از قبل برای دفاع از خودم یک کارد آشپزخانه را همراه برده بودم. وقتی دانیال با شیشه به سمتم حمله‌ور شد، چاقو را به سمتش گرفتم تا او بترسد، اما چاقو ناخواسته به قلبش برخورد کرد. من که ترسیده بودم بلافاصله به خانه برگشتم و موضوع را به پدرم گفتم. پدرم از من خواست خودم را به پلیس تحویل دهم که همان موقع ماموران پلیس رسیدند و بازداشت شدم.

رسام در ادامه گفت: دانیال از من پول زور می‌خواست. وقتی در خیابان به صورتم سیلی زد و به مادرم فحش داد، برای ترساندنش چاقو کشیدم، اما قصد کشتن او را نداشتم.

به دنبال اعترافات پسر نوجوان، او به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند هنگام ارتکاب جرم ۱۷ سال داشته و به نظر می‌رسد رشد عقلی نداشته است.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به جرم پسر نوجوان رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای او حکم قصاص خواسته‌اند.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->