نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

تمام بارسلون در انتظار مسی

  • کد خبر: ۱۶۷۱۷۷
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
تمام بارسلون در انتظار مسی
رئیس باشگاه بارسلونا دستور فوری داد تا تمام اقدامات در راستای جذب لیونل مسی باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، نشریه «اسپورت» کاتالونیا خبر داد خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا دستوری فوری به مدیریت و کارمندان باشگاه داده که تمام کار‌های خود را کنار بگذارند و تمام هم و غمشان کار جذب لیونل مسی باشد.
باشگاه بارسلونا با این دستور فوری تمام قرارداد‌های جدید و تمدید قرارداد بازیکنان به حالت تعلیق درآمد تا باشگاه با تمام قوا برای بازگشت لیونل مسی به نیوکمپ آماده باشد.
بارسلونا برای کسب رضایت لالیگا در ماه گذشته اقدامات زیادی انجام داد. امروز هم جلسه مهمی با لالیگا داشت و توافقات اولیه را کسب کرد، ولی لالیگا اعلام کرد تا هفته آینده نظرش را اعلام می‌کند.
بارسلونا در تلاش است تا مسی را برگرداند، ولی کار سختی دارد، چون باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد نجومی در کمین است و در صورت لغزش مسی این بازیکن را به عربستان منتقل می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->