افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

روستاییان هم مشمول واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت می‌شوند

  • کد خبر: ۱۶۷۲۰۶
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
  • ۱
روستاییان هم مشمول واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت می‌شوند
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه دولت مصمم به اجرای قانون جوانی جمعیت است گفت: روستاییان هم مشمول واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی عباسی امشب در جشن واگذاری سه هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر که با حضور معاون رئیس جمهور و در حسینیه امیرچقماق برگزار شد، اظهار داشت: در اقتصاد بحثی در ارتباط با بزرگترین سرمایه مطرح است.

وی افزود: برخی معدن، نفت، موقعیت جغرافیایی و موارد مختلف دیگر را بزرگترین سرمایه می‌دانند، ولی امروز دانشمندان اقتصاد جهان بزرگترین سرمایه اقتصادی را سرمایه انسانی می‌دانند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در سال‌های اخیر با توجه به حرکتی که غرب‌زده‌ها در این کشور جاری و ساری کردند از این سرمایه انسانی مقداری محروم شدیم و در وضعیت نزولی قرار گرفتیم.

عباسی گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری، قانون جوانی جمعیت در مجلس تصویب شد و دولت هم برنامه‌ریزی بسیار گسترده‌ای در این حوزه انجام داد و مصمم است که قانون جوانی جمعیت را اجرایی کند.

وی ادامه داد: استان یزد همیت و جدیت بسیاری در عرصه اجرایی شدن این قانون دارد و این برنامه هم نمونه بارز آن است که دولت جدیت بسیاری برای این موضوع دارد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: نکته کلیدی در ارتباط با این قانون آن است که واگذاری این زمین صرفا مربوط به شهر‌ها نیست و در روستا‌ها هم باید زمین واگذار شود و این طرح در سراسر کشور و نقاط شهری و روستایی اجرایی شود.
عباسی افزود: به مردم قول می‌دهیم این زمین‌ها که تحویل شد در بحث هزینه آماده‌سازی کمک لازم را انجام دهیم و برای هر قطعه هم ۵۵۰ میلیون تومان وام در نظر بگیریم که در اسرع وقت واحد‌ها ساخته شوند.

وی تصریح کرد: ما در هر جایی که به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) عمل کردیم برد داشتیم و هر جایی عمل نکردیم باختیم، در حوزه مسکن هم امام خمینی (ره) فرمودند همه مردم حق داشتن مسکن دارند و این موضوع بسیار مهم باید اجرایی شود و یزد هم در این حوزه هیچ گونه محدودیتی ندارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد نوروز ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
0
0
سلا م و درود ازروستای جاغرق شهرستان طرقبه هستم دارای ۳فرزند هستم فرزند کوچیک ۱۴۰۱ هستش هنوزم یک خدرو نتونستم ازشما بگیرم بعد ۸بار سبت نام اگه قانونه دیگه؟ غرعه کشی چه کاریه امیدوارم که طرح زمین هم مثل خدرو نباشه.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->