سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بیش از ۲۰۰ کشته و هزار زخمی در نتیجه برخورد دو قطار در هند + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۷۴۷۶
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
بیش از ۲۰۰ کشته و هزار زخمی در نتیجه برخورد دو قطار در هند + فیلم
در حادثه برخورد دو قطار در هند تاکنون ۲۰۷ کشته شناسایی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به گفته مقام‌های محلی دست کم ۲۰۷ تن در حادثه برخورد دو قطار در شرق هند کشته شده‌ و ۹۰۰ تن نیز دچار جراحت شده‌اند. ۲۰۰ دستگاه آمبولانس هم به محل این حادثه هولناک فرستاده شده‌اند.

این مقام‌ها رخداد یادشده را بدترین حادثه از این دست در طول تاریخ قلمداد و آمار کشته‌شدگان را هم بیش از این‌ها برآورد می‌کنند. حادثه زمانی روی داد که قطاری مسافری از خط خارج شد و با لکوموتیو دیگری برخورد کرد.

اینجا ببینید:

بر پایه اعلام راه‌آهن هند نزدیک به یکصد پزشک هم راهی محل برخورد دو قطار شده‌اند.

نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، از این رخداد ابراز نگرانی و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد. او در توییتی نوشت: «تمامی کمک‌های ممکن به حادثه‌دیدگان ارائه خواهد شد.»

هندوستان یکی از طولانی‌ترین خطوط ریلی جهان را دارد و حادثه‌ در آن رخدادی معمول و متداول است.

بدترین فاجعه قطاری در هند به سال ۱۹۸۱ بازمی‌گردد که در آن ۸۰۰ تن جان خود را از دست دادند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->