از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پایان عملیات لکه‌گیری حریق گسترده انبار لوازم خانگی در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۷۷۱۵
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
پایان عملیات لکه‌گیری حریق گسترده انبار لوازم خانگی در مشهد
عملیات کاوش و لکه‌گیری حریق روز یکشنبه انبار لوازم خانگی در شهرک الزهرا ، با تلاش آتش‌نشانان در مشهد امروز پایان یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم مجید فرهادی افزود: در پی اطلاع شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک انبار بزرگ لوازم خانگی در حوالی بزرگراه شهید بابا نظر مشهد، عصر دیروز ۱۲۰ آتش نشان و نجاتگر همراه با ۴۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفا حریق و امداد و نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: حریق در یکی از سوله های انبار سه هزار و ٧٠٠ متری رخ داده و به سرعت در حال گسترش بود.

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد با اشاره به مهار حریق توسط آتش‌نشانان، افزود: عملیات کاوش و لکه گیری این حریق تا امروز ادامه یافت و آتش‌نشانان پس از خاتمه عملیات و ایمن سازی محیط حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

فرهادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان در دست بررسی است.

آتش سوزی مهیب انبار ٢ هزار متر مربعی لوازم خانگی حوالی ساعت ۱۷:۴۰ دیروز در شهرک الزهرای مشهد رخ داد.حریق کل مجموعه مسقف این انبار را فرا گرفته بود و دود ناشی از آن نیز از نقاط مختلف شهر قابل مشاهده بود.

آتش نشانان ضمن تخلیه منازل مسکونی اطراف این انبار، موفق به مهار این حریق در مدت ۲ ساعت شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->