افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرش سبز «رمپنا» برای بدرقه وزیر صمت

  • کد خبر: ۱۶۹۱۳۱
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
فرش سبز «رمپنا» برای بدرقه وزیر صمت
عباس علی آبادی با ۱۸۷ رای اعتماد، امروز برگ تایید مجلس شورای اسلامی را برای تصدی وزارت صمت دریافت کرد. او پیش از این مدیرعامل گروه شرکت‌های مپنا بود.

به گزارش شهرآرانیوز، نماد «رمپنا» متعلق به گروه شرکت‌های مپنا که تا همین چند ساعت پیش عباس علی آبادی مدیریت آن را بر عهده داشت امروز در بازار سرمایه سبزپوش شد.

 همزمان با خروج علی آبادی از این شرکت و نشستن او بر صندلی وزارت صمت، امروز «رمپنا» رشد ۶.۹۲ درصدی را در بازار سرمایه تجربه کرد.

البته پیش از این نیز در تاریخ ۹ خرداد ماه و همزمان با معرفی علی آبادی از سوی دولت برای تصدی پست وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز «رمپنا» پرش ۶.۶ درصدی را تجربه کرده بود. در واقع نماد این شرکت در ۲ روز معرفی و رای اعتماد علی آبادی برای تصدی وزارت صمت ۱۲ درصد رشد کرد.

بررسی معاملات «رمپنا» از ۹ خرداد تا امروز، اما نشان می‌دهد، صعود قیمت این سهام در این دو روز هیجانی بوده است. چراکه بعد از ۱۰ خرداد تا ۲۲ خرداد ۱۷.۴۳ درصد ریزش را تجربه کرده بود.

لازم به ذکر است عباس علی آبادی سابقه حضور در جهاد سازندگی، سابقهٔ ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر و عضویت در هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) را هم دارد با این حال سوابق اجرایی او بیش از حضور او در دانشگاه است.

او فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل بوده و مدرس دروس مختلف مهندسی مکانیک و مباحث مرتبط با موتور‌های درون‌سوز (توربین‌های گازی) در دانشگاه‌های مختلف کشور است.

بیشتر بخوانید| «عباس علی‌آبادی» وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت کیست؟| از دانشگاه مالک اشتر تا مپنا

رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی صنعت | علی آبادی وزیر صمت شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->