روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

استخر کشاورزی و چاه، جان ۲ جوان نیشابوری را گرفت

  • کد خبر: ۱۶۹۳۹۷
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
استخر کشاورزی و چاه، جان ۲ جوان نیشابوری را گرفت
معاون اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: یک جوان بر اثر غرق شدگی در استخر کشاورزی و جوان دیگری بر اثر سقوط در چاه جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حمید حسینی افزود: در حادثه نخست که در ساعت ۱۶: ۲۶ دقیقه عصر امروز رخ داد یک جوان ۳۲ ساله در استخر کشاورزی با عمق ۱۵ متر در روستای چهارباغ شهرستان نیشابور غرق شد.

وی ادامه داد: در حادثه دوم که در ساعت ۱۷:۲۶ عصر امروز رخ داد یک جوان ۳۸ بر اثر سقوط در چاهی در روستای حریم آباد فوت کرد.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: هر ۲ جوان توسط همکاران آتش نشانی از استخر کشاورزی و چاه بدون علایم حیاتی خارج شدند که متاسفانه علی رغم تلاش کارشناسان اورژانس ۱۱۵، عملیات نجات موفقیت آمیز نبود و این جوان‌ها فوت کردند.

حسینی با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۱ چهار مورد غرق شدگی در نیشابور رخ داده است افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون این نخستین حادثه غرق شدگی بود که در نیشابور رخ داد.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای شدید هوا، شنا در استخر‌های غیراستاندارد رو به افزایش است لذا از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم جدا از هر گونه ورود به استخر‌های کشاورزی خودداری نمایند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->