آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

احتمال بازگشت منصوریان به فولاد قوت گرفت

  • کد خبر: ۱۶۹۹۴۴
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
احتمال بازگشت منصوریان به فولاد قوت گرفت
مسئولان باشگاه فولاد خوزستان به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند واحتمال دارد بار دیگر با منصوریان به توافق برسند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه فولاد خوزستان هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده و مسئولان این باشگاه در تلاشند گزینه مورد نظر خود را به زودی معرفی و در راستای جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.

بعد از کناره گیری منصوریان از سمت خود، فولادی‌ها هنوز به جمع بندی برای انتخاب سرمربی نرسیدند، اما شنیده‌ها از اهواز حکایت از آن دارد که ممکن است منصوریان دوباره به نیمکت فولاد خوزستان بازگردد.  

 آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد درباره انتخاب سرمربی این توضیحات را داده است: «انتخاب سرمربی در باشگاه بزرگ فولاد به آیتم‌ها و مسائل بسیاری ارتباط دارد. باشگاه فولاد خوزستان با توجه به اهدافی که برای آن ترسیم شده، ساختاری متفاوت دارد و به همین خاطر پروسه انتخاب نفرات و آماده سازی تیم حساسیت خاص خود را دارد. در حال حاضر هنوز جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ نشده و باشگاه با دقت در حال انجام کار در این زمینه می‌باشد و انتشار هرگونه گمانه زنی و اخبار در این زمینه را رد می‌کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->