ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: مدیریت شهری باید توجه ویژه‌ای به موضوع سرمایه‌گذاری داشته باشد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۰۱۹۴
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
شهردار مشهد مقدس: مدیریت شهری باید توجه ویژه‌ای به موضوع سرمایه‌گذاری داشته باشد + فیلم
شهردار مشهد مقدس گفت: از موضوعات ویژه که مدیریت شهری باید به آن توجه کند موضوع سرمایه‌گذاری است. باید نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران داخلی، همران و همدلان در شهر مشهد و همچنین سرمایه‌گذاران بین المللی و خارجی به ویژه سرمایه‌گذاران شیعه مشهدی ساکن در سایر کشورها داشته باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی در خصوص نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در لبنان اظهار کرد: ما در مدیریت شهری در کلانشهر مذهبی ایران ‌نگاه ویژه به دیپلماسی شهری داریم. یکی از راه‌های تعاملات بین شهرها و مبادله تجارت دیپلماسی شهری است. تاکنون در این راه شهرداری مشهد با برخی از شهرهای مختلف جهان تفاهم نامه‌های خواهر خواندگی امضا کرده است.‌

وی افزود: ما دنبال این بودیم که در دپیلمایی شهری صرفا از امضای تفاهم‌نامه‌ها خارج شویم و وارد کار عملیاتی و میدانی شویم و از کار تشریفاتی پرهیز کنیم. 
آخرین تفاهم‌نامه یک ماه بیش با شهردار شهر کربلا معلی به امضا رسید که این تفاهم‌نامه ١٨ ماده و چند تبصره داشت.

شهردار مشهد ادامه داد: از موضوعات ویژه که مدیریت شهری باید به آن توجه کند موضوع سرمایه‌گذاری است. باید نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران داخلی، همران و همدلان در شهر مشهد و همچنین سرمایه‌گذاران بین المللی و خارجی به ویژه سرمایه‌گذاران شیعه مشهدی ساکن در سایر کشورها داشته باشیم.

قلندر شریف با اشاره به اینکه یکی از راه‌های کمک به اقتصاد نه تنها در شهر بلکه در کشور به جذب سرمایه‌گذاران خارجی در بر می‌گردد و ما نیز در این مسیر حرکت خواهیم کرد، گفت: این را بدانید که مشکلاتی در مسیر سرمایه‌گذاری در شهر مشهد و سایر شهرها وجود دارد و ما در جهت رفع آن می‌کوشیم. ما خود را مقابل سرمایه‌گذاران نمی‌بینیم بلکه همراه آنها هستیم و با آنها مشارکت، همراهی و رفاقت خواهیم کرد. ما به دنبال این هستیم تا اعتماد از دست رفته را بازگردانیم. مشهد پتانسیل‌های ویژه در جهت جذب سرمایه‌گذار دارد.

وی اضافه کرد: بنابراین در جهت تسهیل این موضوع  در نمایشگاه بین المللی پنجره و درگاهی ایجاد خواهیم کرد که سرمایه‌گذاران در شهر مشهد سرگردان نشوند.با حضور نمایندگان تمام دستگاه‌های ذی ربط امکانات لازم را تجهیز خواهیم کرد، این نویدی برای سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی است.

شهردار مشهد با بیان اینکه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی در کشور بیروت یکی از بزرگترین نمایشگاه های جمهوری اسلامی خواهد بود، تصریح کرد: علاوه بر این نمایشگاه قصد داریم که در کشورهای ریاض و قاهره و سپس در کشورهای ترکمنستان و ازبکستان نیز نمایشگاه برگزار کنیم.در نمایشگاه بیروت حضور پررنگی خواهیم داشت و توانمندی شهرداری را در حوزه‌های مختلف شاخص است را در این نمایشگاه ارائه خواهیم داد. کنار شما خواهیم بود و حداکثر حمایت را از سرمایه‌گذاران خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->