محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

اعتراف گیری و حبس عجیب یک سارق در مسجد مکی

  • کد خبر: ۱۷۰۲۱۳
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۹
اعتراف گیری و حبس عجیب یک سارق در مسجد مکی
افراد وابسته به مدیریت مسجد مکی روز شنبه مورخ ۲۷ خرداد ماه نسبت به یکی از طلبه‌های اهل سنت که سابقه سرقت هم داشته به بهانه سرقت مظنون و وی را به صورت غیر قانونی حبس می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنا به اطلاع واصله از یک منبع مطلع، افراد وابسته به مدیریت مسجد مکی روز شنبه مورخ ۲۷ خرداد ماه نسبت به یکی از طلبه‌های اهل سنت که سابقه سرقت داشته به بهانه سرقت به وی مظنون و او را به صورت غیر قانونی حبس می‌کنند.

۳ روز حبس و شکنجه

بنابراین خبر نمایندگان مولوی عبدالحمید امروز و پس از ۳ روز حبس این فرد را  تحویل نمایندگان دستگاه‌های امنیتی میدهند. در جلسه تحویل ادعا می‌شود وی قصد سرقت و مسموم سازی را داشته است فرد حبس شده در حضور فرزند و مسئول دفتر مولوی عبدالحمید این ادعا‌ها را رد و آنرا ناشی از فشار عنوان می‌کند.

فرد حبس شده سارق بوده است

 بر اساس بررسی‌های صورت گرفته فرد حبس شده توسط عوامل عبدالحمید اهل چابهار بوده و سابقه حضور در مدرسه دینی و دارای سابقه عدیده سرقت است. همچنین بر اساس تحقیقات به عمل آمده این فرد عنوان کرده است طی سه روز حبس به صورت مکرر بازجویی و تحت شکنجه‌های روحی، جسمی و تهدید قرار گرفته و مجبور به  گفتن  مطالب  مورد درخواست  بازجویان شده است.

 این مقام مطلع عنوان کرد با عنایت به اقدامات  غیرقانونی و ادعا‌های  صورت گرفته تحقیقات دقیق در این زمینه ادامه دارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->