ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اعلام برنامه‌های شبکه نسیم در تابستان ۱۴۰۲+ زمان پخش

  • کد خبر: ۱۷۰۷۸۳
  • ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
اعلام برنامه‌های شبکه نسیم در تابستان ۱۴۰۲+ زمان پخش
شبکه نسیم با توجه شروع اوقات فراغت و شب نشینی در فصل تابستان ساعت پخش برنامه‌های خود را تغییر می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، برنامه استعدیابی بگو بخند پس از گذراندن دور مقدماتی از این پس و از ششم تیرماه سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.

مسابقه بگو بخند مسابقه استعداد یابی است که از نقاط مختلف در این برنامه شرکت کرده اند تا باهم، برای خندیدن به رقابت بپردازند.

گروه‌های برتر در مسابقه همآهنگ با گذراندن مرحله مقدماتی مجوز حضور در برنامه اصلی را دریافت کرده‌اند که در شب‌های تابستان در فضایی استودیوی از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این مرحله از برنامه، سیما تیرانداز (بازیگر سینما و تلویزیون و مدرس تئاتر)، بهزاد عبدی (آهنگساز و رهبر ارکستر)، محمدمهدی سیار (شاعر و استاد دانشگاه)، علی لهراسبی (خواننده) و امیریل ارجمند (بازیگر و خواننده، به نمایندگی از هیات انتخاب) حضور دارند.

برنامه کودک شو با اجرای پژمان بازغی در حوزه کودک و خانواده چهارشنبه تا جمعه از ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

مجموعه نمایشی از این به بعد به مناسبت هفته قوه قضاییه تا هفتم تیرماه، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

همچنین مجموعه طنز جورچین پس از اتمام برنامه از این به بعد، از پنجشنبه ۸تیرماه هر شب جایگزین این برنامه شده و ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

شرکت کنندگان در برنامه خوش نمک، با شعار خندیدن از دور مقدماتی عبور کرده و در حال رقابت برای شناخت نفر فینالیست هستند. این برنامه، سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود. همچنین دو برنامه جدا از معرفی فینالیست‌ها به مناسبت عید قربان و غدیر ضبط شده است که با حضور سامان گوران، سید احمد موسوی و بازیگران برنامه ویتامین خ در شب‌های عید به روی آنتن خواهد رفت.

دیگر برنامه‌های شبکه نسیم از جمله: خانه جلال (روز‌های زوج ساعت ۱۸)، قندون (روز‌های فرد ساعت ۱۸)، بی سیم (روز‌های زوج ساعت ۱۹)، ویتامین خ (روز‌های فرد ساعت ۱۹)، نسیم آوا (پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۸:۳۰)، چهار شگفت انگیز (شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۰)، چهل تیکه (شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۳)، سرنخ (یکشنبه تا سه شنبه ساعت ۱۲بامداد) برای سرگرمی مخاطبان در تابستان از شبکه نسیم پخش خواهند شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->