تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی اسپانیا، تیمی که فرانسه را قهرمان اروپا کرد! هادی ساعی جانشین وزیر ورزش می‌شود؟ بازیکن استقلال مارکوپولو شد! پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد
سرخط خبرها

باشگاه پرسپولیس شاکی از بازارگرمی‌های کنعانی زادگان

  • کد خبر: ۱۷۱۴۳۱
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
باشگاه پرسپولیس شاکی از بازارگرمی‌های کنعانی زادگان
باشگاه پرسپولیس برای جذب مدافع تیم ملی تحت فشار زیادی قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، مذاکرات باشگاه پرسپولیس و محمدحسین کنعانی زادگان از تقریبا یک هفته پیش آغاز شد و هنوز به نتیجه نرسیده است. در این ارتباط با خبر شدیم که کنعانی زادگان برای حضور در پرسپولیس خواهان ۳۵ میلیارد تومان است در حالی که رضا درویش به او پیشنهاد ۲۰ میلیارد تومانی داده است.

در همین ارتباط کنعانی در رسانه‌ها مدام از پیشنهادات خارجی که بالای ۴۰ میلیارد می‌شود صحبت می‌کند تا به نوعی باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد. مسئله‌ای که با دلخوری درویش همراه شده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند که کنعانی هیچ پیشنهاد خارجی ندارد و فقط دنبال بازار گرمی است به این خاطر هم برای توافق با آن‌ها مدام امروز و فردا می‌کند.

در سوی دیگر هواداران پرسپولیس و یحیی گل محمدی رضا درویش را تحت فشار گذاشته اند تا کنعانی را به هر شکلی جذب کند در حالی که سرخپوشان در خط دفاع نفراتی، چون گولسیانی، پورعلی گنجی، نعمتی و فرجی را در اختیار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->