ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی اسپانیا، تیمی که فرانسه را قهرمان اروپا کرد! هادی ساعی جانشین وزیر ورزش می‌شود؟ بازیکن استقلال مارکوپولو شد! پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد زمان آغاز تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید اعلام شد
سرخط خبرها

چالش‌های پرشمار پرسپولیس، چندروز مانده به شروع تمرینات

  • کد خبر: ۱۷۱۵۷۳
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
چالش‌های پرشمار پرسپولیس، چندروز مانده به شروع تمرینات
درحالی تمرینات پرسپولیس قرار است از هفتم تیر آغاز شود که اوضاع نابسامانی بر اردوی سرخ‌پوشان پایتخت حاکم است.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالی تمرینات پرسپولیس قرار است از هفتم تیر آغاز شود که اوضاع نابسامانی بر اردوی سرخ‌پوشان پایتخت حاکم است. یحیی گل‌محمدی پس از توافق برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان، فهرست بازیکنان مدنظرش را به مدیران باشگاه ارائه کرده است، اما سرخ‌پوشان هنوز فعالیتشان را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز نکرده‌اند.

مدیران باشگاه پرسپولیس البته رایزنی‌هایی را در راستای برآورده‌کردن خواسته‌های کادرفنی انجام داده‌اند و گفته می‌شود که در این مسیر با محمدحسین کنعانی‌زادگان هم به توافقات اولیه برای همکاری دست پیدا کرده‌اند، اما از توافق رسمی خبری نیست. این مسئله در حالی رخ داده که قرار است از چهارشنبه، هفتم تیر، تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس آغاز شود و مدیران باشگاه فرصت چندانی برای اجابت خواسته‌های سرمربی تیمشان ندارند.

از ترکاندن بمب خبری نیست

گفته می‌شود که گل‌محمدی فهرستی پنج‌نفره را در اختیار مدیران باشگاه پرسپولیس قرار داده و از آن‌ها خواسته است تا امکان حضور این پنج بازیکن را در پرسپولیس فراهم آورند. یکی از این بازیکنان رضا شکاری است که گفته می‌شود با مدیران سپاهان به توافق رسیده و انتقال او در حال نهایی‌شدن است تا گل‌محمدی به یکی از خواسته‌های مهم نقل‌وانتقالاتی‌اش نرسد. در نقطه مقابل، مذاکرات با محمدحسین کنعانی‌زادگان باعث شده است تا گل‌محمدی به روند نقل‌وانتقالاتی تیمش در بازار تابستانه دل‌گرم شود.

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت البته بعید به نظر می‌رسد که در روز اول تمرینات پیش‌فصل تیمش، بازیکنان مدنظرش را در اختیار داشته باشد و احتمالا با توجه به روند فعالیت پرسپولیسی‌ها در بازار تابستانه و گذراندن شانزده روز بدون جذب حتی یک بازیکن، اولین جلسه تمرینی سرخ‌پوشان در غیاب خرید‌های جدید انجام شود.

ستاره‌هایی که قرارداد ندارند

میلاد سرلک، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی بازیکنان کلیدی پرسپولیس هستند که قراردادشان با سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسیده و سرمربی سرخ‌پوشان برای فصل جدید به هرپنج بازیکن اعلام نیاز کرده است. گفته می‌شود که مذاکرات اولیه با این بازیکنان انجام شده است، اما احتمال آن وجود دارد که سرلک با توجه به دریافت پیشنهاد‌های خارجی، در پرسپولیس نماند و شایعاتی هم درباره آینده کاری گولسیانی در پرسپولیس با توجه به ممنوعیت امضای قرارداد دلاری و یورویی به گوش می‌رسد.

گل‌محمدی در کنار نگرانی برای حفظ ستاره‌های تیمش، از مشخص‌نشدن وضعیت دستیارانش هم گله‌مند است؛ به‌طوری که اوسمار ویرا، په‌په لوسادا و وسلی ننکا در کنار کریم باقری، مربیانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده و هنوز قرارداد آن‌ها برای حضور در فصل جدید تمدید نشده و همین مسئله باعث شده است تا برای شروع تمرینات پیش‌فصل، نه‌تن‌ها بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس در دسترس او نباشند، بلکه وضعیت دستیاران او هم نامعلوم باشد.

سرخ‌ها همچنان در انتظار خبر‌های خوش

سرمربی پرسپولیس در کنار دغدغه جذب‌نشدن بازیکن جدید و ناتوانی در تمدید قرارداد مهره‌های کلیدی، در آستانه آغاز تمرینات پیش‌فصل و البته وضعیت نامعلوم دستیارانش برای ادامه همکاری، از یک موضوع دیگر هم مطمئن نیست و درباره آن نگران است؛ اینکه بازیکنان پرسپولیس که همچنان با این باشگاه قرارداد دارند، آیا با توجه به تسویه‌نشدن مطالبات فصل گذشته، در اولین جلسه تمرینی پیش‌فصل شرکت می‌کنند یا پرداخت‌نشدن مطالبات می‌تواند باعث تعویق زمان آغاز تمرینات پیش‌فصل سرخ‌پوشان پایتخت شود.

گل‌محمدی در مصاحبه چند روز پیش، مدعی شد که در ۴۸ ساعت آینده خبر‌های خوشی برای هواداران پرسپولیس مطرح خواهد شد، اما اکنون از ساختمان این باشگاه خبری به بیرون درز پیدا نکرده است. به نظر می‌رسد که با توجه به اتفاقات رخ‌داده، احتمالا اولین جلسه تمرینی سرخ‌پوشان پایتخت درحالی برگزار خواهد شد که بازیکنان کمی در این تمرین شرکت می‌کنند و با توجه به وضعیت نامشخص دستیاران گل‌محمدی، وضعیت کادرفنی سرخ‌پوشان هم برای برگزاری اولین جلسه تمرین پیش‌فصل نامشخص است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->