شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی: نشان مشهدالرضا (ع) تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری
سرخط خبرها

شهرداری قلیان قسطی هم می‌دهد؟

  • کد خبر: ۱۷۲۲۴۵
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
شهرداری قلیان قسطی هم می‌دهد؟
شهرداری مشهد طرحی را شروع کرده است که در آن قرار است هزاران دوچرخه به صورت قسطی به مردم واگذار شود. به میان مردم رفتیم تا نظرشان را بپرسیم!

یک دانش آموز: دوچرخه باعث می‌شود هوا پاک شود و من از این می‌ترسم که فرهنگ دوچرخه سواری آن قدر تقویت شود که هوای مشهد همیشه پاک باشد و ما دیگر تعطیلی به دلیل آلودگی هوا نداشته باشیم!

یک خودروساز: راستش ما خیلی می‌ترسیم. ما با این همه زحمت این حلب پاره‌ها را به خودرو تبدیل می‌کنیم و برای خریدشان صف طولانی تشکیل می‌شود؛ ولی اگر بیشتر مردم به سمت دوچرخه حرکت کنند، مطمئنا تقاضای کمی برای خودرو خواهد بود و این
خیلی بد است.

یک نفر از داخل اتاق عمل: اگر قرار باشد همه دوچرخه سواری کنند که دیگر کسی اضافه وزن ندارد و دنبال جراحی‌هایی مثل لاپاراسکوپی یا اسلیو معده نمی‌رود. آن وقت جراحانی که این عمل‌ها را انجام می‌دهند، چه کار کنند؟ چرا می‌خواهید جمعیت بیکار کشور را
زیاد کنید؟

راننده پراید: من اگر سوار دوچرخه شوم، بقیه فکر می‌کنند وسیله دیگری ندارم. آن وقت آن‌ها نمی‌فهمند آن قدر پول دار هستم که یک پراید ۳۰۰ میلیونی دارم که چند تا مشتری پیگیر هم دارد!
یک نفر در حال خرید مواد غذایی: دوچرخه باعث می‌شود قند و چربی آدم بسوزد. آیا شهرداری از قیمت روز قند و روغن مطلع است که این قدر راحت می‌خواهد آن‌ها را از انسان بگیرد.

یک نفر سر سفره: من الان حوصله ندارم که بروم از آشپزخانه آب بیاورم، برای همین دارم ماست می‌خورم که تشنگی ام رفع شود. تازه، چون قاشق نیست، دارم ماست را با چنگال می‌خورم، بعد شما توقع دارید ما برویم دوچرخه بگیریم و رکاب بزنیم.

یک نفر در حال کشیدن قلیان: به نظرم بهتر بود به جای واگذاری دوچرخه قسطی، به مردم ۹۹ هزارو ۹۹۹ عدد قلیان به صورت اقساطی می‌فروختند. شاید بگویید شهرداری نمی‌خواسته مردم به چیز‌هایی مثل قلیان نزدیک شوند، اما بد نیست بدانید که برخی شلنگ‌های قلیان هستند که چهارپنج متر طولشان است و آدم را از قلیان دور نگه می‌دارند، خیلی دور.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->