ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

باشگاه استقلال به دنبال توافق با سیلوا

  • کد خبر: ۱۷۲۳۵۷
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
باشگاه استقلال به دنبال توافق با سیلوا
باشگاه استقلال قصد ندارد مدافع برزیلی اش را راحت از دست بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال در خط دفاع آرمین سهرابیان را به خدمت گرفته و برخی تصورشان این است که با آمدن سهرابیان، سیلوای برزیلی برای فصل آینده جایی در جمع سرخپوشان نخواهد داشت. اما در این مورد با خبر شدیم که سیلوا یکی از نفرات مورد نظر جواد نکونام برای ماندن در استقلال است در حالی که حجت کریمی خیلی مایل به ادامه کار با این مدافع نیست.

در واقع فسخ قرارداد سیلوا باعث شده که کریمی از او دلخور باشد، اما نکونام از نظر فنی موافق صد در صد ماندن سیلوا است و از مدیریت باشگاهش خواسته شرایط را برای ادامه حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان فراهم کنند. باید دید باشگاه استقلال می‌تواند با سیلوا به توافق برسد یا اینکه مجبور خواهد شد فقط طلب او را پرداخت کرده و مانع شکایتش به فیفا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->