ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

«اپتیموس»، ربات انسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

  • کد خبر: ۱۷۳۳۸۳
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
«اپتیموس»، ربات انسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس
اولین نمایش «اپتیموس» (Optimus)، ربات تسلا، در فروشگاه‌های آمریکای شمالی آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - در اوایل این هفته، خبری منتشر شد که تسلا قصد دارد از نمایشگر‌های ربات اپتیموس در فروشگاه‌های آمریکای شمالی استفاده کند تا به عملکرد خرده‌فروشی‌هایش کمک کند.

به نظر می‌رسد تسلا فهمیده که ربات انسان‌نمایش در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. برای مثال، به این صحنه در غرفه تسلا در نمایشگاه اخیر هوش مصنوعی در چین نگاه کنید:

«اپتیموس»، ربات اانسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

تسلا سعی می‌کند از کنجکاوی مردم درباره رباتش بهره ببرد و بخشی از آن‌ها را به سمت وسایل نقلیه خود در فروشگاه‌ها هدایت کند.

به گفته منابع آگاه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی این خودروساز در چین عملکرد بهتری در مقایسه با فروشگاه‌های آمریکای شمالی دارند. تام ژو، رئیس خودروسازی تسلا، مأموریت دارد تا بازار را با چین که قبلاً رهبری آن را بر عهده داشت، هم‌تراز کند. «تسلا بات» یکی از ابتکاراتی است که برای کمک به مشارکت مشتریان در فروشگاه‌ها انجام شده است.

پیش از این رونمایی از Cybertruck تأثیر مثبتی بر افزایش تقاضا برای سایر محصولات تسلا داشته است.

ربات تسلا در حال حاضر در فروشگاه‌های تسلا در آمریکای شمالی به نمایش گذاشته شده است. برای مثال، فروشگاه تسلا در منهتن نیویورک به تازگی یک ربات اپتیموس را به نمایش گذاشته است:

«اپتیموس»، ربات اانسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

در نظر داشته باشید که ربات‌های استفاده‌شده در این فروشگاه‌ها یک نمونه اولیه از ربات تسلا نیست. آ‌ن‌ها فقط یک نمونه نمایشی هستند و نشان می‌دهند که تسلا در نظر دارد محصولش در آینده چگونه باشد.

تسلا اخیراً تصاویری از چند نمونه اولیه اپتیموس در آزمایشگاه‌های خود منتشر کرد، اما مشخص نیست این شرکت چه زمانی محصولش را به صورت تجاری عرضه می‌کند.

انتظار می‌رود این خودروساز ابتدا از این ربات به عنوان بخشی از عملیات تولید خود استفاده کند. تسلا قبلا گفته بود که قصد دارد «هزاران ربات انسان‌نما را در کارخانه‌های خود به کار بگیرد.»

اما در حال حاضر تسلا قصد دارد از نمونه‌های نمایشی این ربات برای تعامل با مشتریان خرده‌فروشی استفاده کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->