پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پرسپولیس فردا به استقلال هایجک می‌زند

  • کد خبر: ۱۷۳۷۵۹
  • ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
پرسپولیس فردا به استقلال هایجک می‌زند
باشگاه پرسپولیس آماده هایجک زدن دوباره به استقلال است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال ابتدای هفته بود که با ارسال نامه ای به باشگاه هوادار خواهان محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان جوان این تیم شد. در همین راستا باشگاه هوادار هم شرایط مالی اش را به استقلال اعلام کرد و هنوز منتظر اقدام بعدی این باشگاه است. اما باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی دو روز پیش با ارسال نامه ای به باشگاه هوادار شرایط صدور رضایت نامه خالدآبادی را پرسید. این باشگاه هم مبلغ موردنظرش را اعلام کرد.

از آنجا که سرخپوشان قرار است روز پنجشنبه راهی ترکیه شوند، یحیی خواسته شرایط لازم را برای انتقال خالدآبادی هر چه زودتر فراهم شود. از این رو قرار است فردا نماینده باشگاه پرسپولیس راهی باشگاه هوادار شده و برای انتقال خالدآبادی به توافق نهایی برسد تا بعد از ماجرای انتقال مسعود ریگی به پرسپولیس شاهد هایجک دوباره پرسپولیس به استقلال باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->