رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم
سرخط خبرها

درخواست عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از رئیس جمهور برای ورود به مسئله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

  • کد خبر: ۱۷۴۱۹۵
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
درخواست عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از رئیس جمهور برای ورود به مسئله همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: لازم است نمایندگان و دولت در جریان بررسی و رسیدگی به برنامه هفتم توسعه فکری هم برای تامین مالی صندوق‌های ورشکسته بازنشستگی کنند چراکه این صندوق‌ها توان حمایت مکفی از بازنشستگان را ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، اصغر سلیمی با اشاره به ضرورت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و رسیدگی به معیشت آن‌ها در شرایط سخت اقتصادی کنونی، اظهار داشت: بازنشستگان عمر و جوانی خود را برای خدمت به کشور گذاشته‌اند لذا نیاز به حمایت به‌ویژه در مسائل درمانی و معیشتی دارند این در حالی است که عموما هزینه‌های بازنشستگان چند برابر خانواده‌های دیگر است چراکه آن‌ها باید از فرزندان و نوه‌های خود نیز حمایت کنند و رفت و آمد به منازل‌شان بیشتر است لذا حقوق و مزایای‌شان باید به نحوی باشد که کفاف زندگی آن‌ها را دهد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی همسان‌سازی حقوق و مزایای بازنشستگان را ضروری دانست و افزود: لازم است نمایندگان محترم و دولت در جریان بررسی و رسیدگی به برنامه هفتم توسعه فکری هم برای این مهم به ویژه تامین مالی صندوق‌های ورشکسته بازنشستگی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر دولت چاره‌اندیشی نکند، فشار اقتصادی و شکاف طبقاتی پیامد‌های ناگواری به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: آقای رییس جمهور شخصا به مسئله همسان‌سازی حقوق و ارتقا معیشت بازنشستگان ورود کنید و از نزدیک در جریان هزینه‌های سرسام‌آور دارو و درمان و مسکن آن‌ها باشید، چراکه در دورانی که این گروه نیاز به آرامش و آسایش دارند کسی نیست صدای‌شان را بشنوند.

منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->