هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استعلام باشگاه پرسپولیس از سازمان نظام وظیفه

  • کد خبر: ۱۷۴۶۹۴
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
  • ۱
استعلام باشگاه پرسپولیس از سازمان نظام وظیفه
ماجرای سرباز شدن میلاد سرلک حسابی خبرساز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر خبر‌های زیادی در مورد سرباز شدن میلادسرلک در تاریخ اول شهریور به گوش رسیده و این یعنی اینکه او فقط در هفته‌های ابتدایی می‌تواند برای پرسپولیس به میدان رود.

در این ارتباط باشگاه پرسپولیس امروز ار سازمان نظام وظیفه استعلام لازم را گرفت تا تکلیف سرلک را بداند. گویا مسئولان نظام وظیفه به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که اگر امیر قلعه نویی در لیست شهریور ماه خود نام سرلک را اعلام کند او مشکلی برای بازی در جمع سرخپوشان نخواهد داشت، اما در غیر این صورت باید راهی خدمت سربازی شود.

همچنین سرلک از تاریخ یک شهریور تا زمان اعلام لیست تیم ملی که احتمالا ۱۰ شهریور خواهد بود نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان رود تا تکلیفش مشخص شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدبهزادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
0
0
قلعه نوعی درچنین زمانهایی هست که می تواندنشان دهدهنوزیکمربی باشگاهی با تفکرابی است یا نربی تیم ملی است وفراجناحی می نگرد.هرمربی که رراس تیم ملی باشدمحال از ازتوانای های سرلک چشم بپوشدواورا به تیم ملی دعوت نکندمگراینکه وی هنوزتفکرات ابی وضدپرسپولیسی داشته باشدکه با دعوت بازیکنان این مشخص خواهدشدواگراوسرلک را به تیم ملی دعوت کندموردمحبت پرسپولیسی ها قرارخواهدگرفت وحمایت انهارا بدست خواهدآوردودرغیراینصورت بشدت موردغضب پرسپولیسی ها وباشگاه پرسپولیس قرار خواهدگرفت .
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->