تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد
سرخط خبرها

جاوید: تابع قانون هستم و هرتصمیمی که کمیته وضعیت بگیرد، می‌پذیرم

  • کد خبر: ۱۷۴۷۳۸
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
جاوید: تابع قانون هستم و هرتصمیمی که کمیته وضعیت بگیرد، می‌پذیرم
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال از کاپیتان پیشین تیم ملی و ستاره فعلی مس سونگون تمجید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی جاوید درباره شرایط خودش در فصل آینده لیگ برتر فوتسال با باشگاه کراپ الوند ایرانیان گفت: مستنداتم را در اختیار وکیلم گذاشتم و منتظر برگزاری جلسه کمیته وضعیت هستم. وی در مورد بازگشتش به تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: به‌خاطر شرایطی که داشتم، مجبور بودم در تهران حضور داشته باشم که شرایط تغییر کرد و به مس سونگون بازگشتم. امسال تیم خوب و درجه یکی داریم و امیدوارم از اعتبار باشگاه مس سونگون دفاع کنیم.


ستاره تیم مس سونگون راجع به شرایط این تیم برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات را دنبال می‌کنیم. امسال محمدرضا سنگ سفیدی و سالار آقاپور را از دست دادیم و علی‌اصغر حسن‌زاده و محمد شجری را جذب کردیم. تجربه بازیکنی، چون حسن‌زاده کمک زیادی به مس سونگون می‌کند و امیدوارم در کنار هم موفق باشیم. جاوید درباره بازگشت علی‌اصغر حسن‌زاده به مس که گفته می‌شد اختلافاتی با هم دارند، عنوان کرد: رابطه خوبی با حسن‌زاده دارم و باید در کنار هم برای موفقیت باشگاه مس تلاش کنیم. همیشه فضای بسیار خوبی میان اعضای تیم مس سونگون برقرار است و امیدوارم کنار یکدیگر سال بسیار خوبی داشته باشیم.


وی در مورد اینکه رضا لک گفته بود جاوید به خواست خودش به کراپ الوند پیوست و مسیر نقل‌وانتقالات این تیم را تغییر داد، اظهار داشت: ادعا‌هایی مطرح شده است که ترجیح می‌دهم حرف‌هایم را در جای مناسب بزنم. منتظر رأی کمیته وضعیت هستم و پس از آن درباره همه مسائل صحبت می‌کنم. من تابع قانون هستم و هر تصمیمی که کمیته وضعیت بگیرد، می‌پذیرم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->