قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب
سرخط خبرها

وزیر صمت برای تشریح نحوه واردات خودرو به مجلس می‌رود

  • کد خبر: ۱۷۴۹۶۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
وزیر صمت برای تشریح نحوه واردات خودرو به مجلس می‌رود
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه این کمیسیون برای تعیین تکلیف موضوع تدوین آیین‌نامه و شیوه واردات خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، لطف‌الله سیاهکلی با اشاره به قانون واردات خودرو‌های کارکرده اظهار کرد: قوانین جامع و کاملی برای واردات خودرو تنظیم، تصویب و ابلاغ شد و تنها شیوه عمل و اقدام آن باقی مانده که به دولت بر می‌گردد.

وی اضافه کرد: بر این اساس کمیسیون صنایع و معادن هفته آینده جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل خواهد داد تا در جریان چگونگی تدوین آیین‌نامه واردات و تعرفه خودرو و شیوه واردات قرار گیرد؛ بنابراین است که این کار کمتر از یک ماه جمع‌بندی و به سرانجام برسد.



سیاهکلی گفت که پیش بینی می‌شود بعد از تدوین آیین‌نامه و با واردات خودرو، قیمت خودرو کاهش پیدا کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->