مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران قرائت میثاق‌نامه خدمت ۱۷۰۰ دانش‌آموخته علوم پزشکی در حرم امام‌رضا(ع) بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پاسخگویی شهردار مشهد به مطالبات مردمی در تماس با ۱۳۷

  • کد خبر: ۱۷۵۰۲۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
پاسخگویی شهردار مشهد به مطالبات مردمی در تماس با ۱۳۷
شهردار مشهد با حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به مطالبات مردم پاسخگویی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در حاشیه بازدید سرزده از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، گفت: ارتباطات ما با مردم در حوزه مدیریت شهری قالبا از دو طریق روابط عمومی و اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ انجام می‌شود.

وی افزود: در حوزه روابط عمومی موضوعات شهری را از طریق بستر‌های گوناگون به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم، اما مسیر دوم که برای ما بسیار اهمیت دارد، اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ است که شهروندان از طریق آن نظرات، انتقادات و درخواست‌های خود را به‌صورت لحظه‌ای به مدیریت شهری منعکس می‌کنند.

شهردار مشهد بابیان اینکه فعالیت و کارکرد ۱۳۷ برای مدیریت شهری مهم است، اظهار کرد: البته کار همکارانمان در ۱۳۷ هرچند سخت، اما شیرین نیز است، زیرا در ارتباط با گره‌گشایی از کار همشهریان و حتی زائران امام رضا (ع) است.

قلندر با اشاره به حضور خود در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ تصریح کرد: معمولاً بازدید‌های ما سرزده و بدون اطلاع قبلی است تا علاوه بر خدا قوت به همکاران، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی آنان به مردم و سختی‌های کار همکاران قرار بگیریم.

وی ادامه داد: قدردان زحمات همکاران در ۱۳۷ هستیم، زیرا به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس‌های شهروندان هستند.

شهردار مشهد به پاسخگویی به تماس‌های مردمی در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امروز در حاشیه بازدید از ۱۳۷ به تعدادی از تماس‌های مردمی پاسخ دادم و در این میان آن‌چیزی که مورد توجه قرار گرفت این بود که شهروندان با روحیه باز و محترمانه انتقادات و شکایات خود را به مدیریت شهری منعکس می‌کنند.

قلندر در ادامه گفت: در راستای پاسخگویی بدون واسطه مدیران شهری به مردم حتماً برنامه مناسب و مدونی همچون گذشته برای حضور مدیران در ۱۳۷ خواهیم داشت.

وی افزود: نکته قابل‌توجه دیگر نیز توجه ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر به حضور در ۱۳۷ و پاسخگویی مستقیم به مردم است که در همین راستا اعضا به‌صورت مستمر در این اداره حضور دارند که این امر نشان‌دهنده جایگاه مهم ۱۳۷ برای مدیریت شهری است.

شهردار مشهد اضافه کرد: با توجه به اهمیت پاسخگویی به مطالبات مردمی و به‌منظور اثربخشی تماس‌های شهروندان، امداد ۱۳۷ به‌صورت ۲۴ ساعته در شهرداری مناطق فعال شده است و موارد خاص و موضوعات مختلف را پیگیری و در حداقل زمان رفع خواهند کرد.

قلندر ضمن تشکر از مردم به‌منظور ارتباط مستمر با مدیریت شهری، ادامه داد: به مدیران تأکید و دستور داده‌ایم به‌صورت مستمر پیگیر مشکلات مطرح‌شده در ۱۳۷ باشند، زیرا این موضوع در رصد و ارزیابی آنان بسیار مؤثر است.

وی افزود: درمجموع هدف ما این است تا سهل‌ترین نحوه ارتباط با مدیران شهری را برای مردم محیا کنیم که یکی از مهم‌ترین این مسیر‌ها اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->