نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پارالمپیک پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه ازدحام بیرون ورزشگاه شهر العین برای ملاقات با ملی‌پوشان فوتبال ایران (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) ۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور 
سرخط خبرها

تعویق و لغو دو مسابقه لیگ برتر فوتبال بانوان

  • کد خبر: ۱۷۶۶۴
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
تعویق و لغو دو مسابقه لیگ برتر فوتبال بانوان
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی پیگیری می‌شود که دو دیدار این هفته لغو شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان وچان کردستان در دیدار مهم هفته از شهرداری سیرجان پذیرایی می‌کند. دو تیم در رده‌های دوم و سوم جدول رده بندی مسابقات هستند. در اصفهان نیز دو تیم سپاهان و ذوب آهن برابر هم قرار می‌گیرند.

انزلی‌چی‌ها به دلیل بارش سنگین برف نمی‌توانند میزبان آویسا خوزستان باشند و این دیدار به تعویق افتاد. همیاری آذربایجان غربی نیز از مسابقه برابر شهرداری بم صدرنشین مسابقات انصراف داد.

برنامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

پالایش گاز ایلام - سینا بوشهر
ملوان بندرانزلی - آویسا خوزستان
شهرداری بم - همیاری آذربایجان غربی
وچان کردستان - شهرداری سیرجان
آذرخش زاگرس شیراز - هیئت فوتبال البرز
سپاهان اصفهان - ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->