آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

  • کد خبر: ۱۷۶۷۱۱
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
  • ۱
ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان
مجوز حضور بازیکنان خارجی در ترکیب استقلال هنوز صادر نشده و جواد نکونام ناچار است از بازیکنان قدیمی استقلال مقابل صنعت نفت استفاده کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال درشرایطی جمعه مقابل صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد که به دلیل صادر نشدن مجوز استفاده از بازیکنان جدید قادر به استفاده از نیرو‌های تازه به خدمت گرفته شده نیست.

آرمین سهرابیان البته تنها گزینه‌ای است که احتمال حضورش در ترکیب اصلی استقلال می‌رود ومهرداد محمدی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال نیست.


اگر مجوز حضور بازیکنان جدید در استقلال از سوی سازمان لیگ صادر شود، جواد نکونام می‌تواند در خط دفاع از این بازیکن استفاده کند، اما اگر مجوزی صادر نشود، باید دست روی دیگر بازیکنان بگذارد.

با توجه به اینکه روزبه چشمی نیز بعد از دریافت کارت قرمز مقابل تراکتور تبریز از حضور دراین بازی محروم است، نکونام برای انتخاب مدافعان خود با مشکل مواجه است و هیچ بعید نیست از ابوالفضل جلالی در کنار محمد حسین مرادمند استفاده کند.

در دیگر پست‌ها، اما تکلیف استقلال مشخص است و می‌توان ترکیب آبی‌ها را برای بازی عصر جمعه این گونه نگارش کرد:

سید حسینی حسینی، محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان (به شرط صدور مجوز)، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، زبیرنیک نفس، آرش رضاوند، کوین یامگا، ارسلان مطهری و پیمان بابایی.

حضور  سعید مهری و امیرعلی صادقی نیز در ترکیب استقلال محتمل است، اما به احتمال زیاد استقلال با این نفرات چیدمان خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
0
0
درودریر شیر دلان آبی. از روز اولربجنگید برای قهرمانی .
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->