نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

مخالفت سازمان لیگ با تعویق بازی‌های لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۷۶۷۳۱
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
مخالفت سازمان لیگ با تعویق بازی‌های لیگ برتر
سازمان لیگ رسما اعلام کرد هیچ دلیلی برای تعویق بازی‌های هفته اول لیگ برتر وجود ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در نطقی عجیب و شوکه آور خواستار تعویق در برگزاری بازی‌های لیگ برتر شده است. گفته شده علاوه بر او یکی، دو مدیر دیگر نیز با تعویق بازی‌های لیگ برتر موافقند، اما سازمان لیگ رسما با این درخواست مخالفت کرده است.


در همین راستا سهیل مهدی اعلام کرد که به دلیل برنامه ریزی اغلب باشگاه‌های لیگ برتری برای حضور درهفته اول لیگ برتر و هماهنگی‌هایی که با داوران شده و برای همه بلیت خریداری شده و هتل نیز رزرو گردیده است امکان تعویق در برگزاری بازی‌های هفته اول لیگ برتر وجود ندارد و بازی‌ها بر اساس همان برنامه از پیش طراحی شده، انجام خواهد شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->