رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود توضیحات اتحادیه طلا و جواهر مشهد در به کارگیری اتباع غیر مجاز در این صنف | جریمه متخلفان چیست؟ نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ هزار خودروی فرسوده در مراکز اسقاط انبار شده است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) ۲۵۵ هزار هکتار اراضی خراسان رضوی زیر کشت پاییزه خواهد رفت کم‌درآمدترین و پردرآمدترین استان‌های کشور معرفی شدند | سهم استان خراسان رضوی از درآمد چقدر است؟ (۹ مهر ۱۴۰۳) افزایش حق مسکن ۹۰۰ هزارتومانی کمکی به اجاره‌بهای کارگر نمی‌کند قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز (۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش قیمت خودرو‌های داخلی و صعود قیمت خودرو‌های مونتاژی + جدول قیمت‌ها هر تُن زغال سنگ تولید داخل ۶ میلیون تومان از معدن‌کار خریداری می‌شود | قیمت هر تُن زغال وارداتی چیزی حدود ۲۳ میلیون تومان نگاهی به وضعیت معادن استان خراسان رضوی از لحاظ فعالیت و ایمنی | فعالیت اکثر معادن زغال‌سنگ کشور سنتی است قبض‌های میلیونی برق برای چه مشترکانی صادر می‌شود؟
سرخط خبرها

برای دریافت سود و ثبت‌نام «سهام عدالت»، مراقب لینک‌های آلوده باشید

  • کد خبر: ۱۷۷۳۹۳
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
برای دریافت سود و ثبت‌نام «سهام عدالت»، مراقب لینک‌های آلوده باشید
درحالی که اخبار رسمی مشخص شدن زمان واریز سود و ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت را تایید نمی‌کند، همچنان بازار فریب مشمولان و جاماندگان سهام عدالت داغ است و برخی کلاهبرداران با روش‌های مختلف سعی در فریب مردم دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، طی چند سال گذشته با توجه به آزادسازی سهام عدالت، افزایش ارزش این سهام و همچنین افزایش قیمت سود آن، اخبار مربوط به سهام عدالت چه برای مشمولان و چه برای جاماندگان حائز اهمیت است. در این میان و با وجود آنکه پرداخت سود سالانه سهام عدالت قاعده خاصی دارد و شناسایی و ثبت‌نام جاماندگان توسط مسئولان درحال پیگیری بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است، بسیاری از افراد از طریق پیامک بیا پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی سعی در فریب افراد دارند.

موضوعی که مسئولان بار‌ها درمورد آن هشدار داده و از مردم تقاضا کردند در این مورد هوشیار باشند. در این راستا انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر این که برای ثبت نام سهام عدالت یا دریافت سود، شهروندان اقدام به "نصب اپلیکیشن و یا نرم‌افزاری ویژه" کنند، یکی از این راه‌های کلاهبرداری است.

همچنین ارسال پیامک به شهروندان و درخواست از آن‌ها برای مراجعه به سایت یا نصب نرم‌افزار و اپلیکیشن و یا کلیک بر روی لینک‌های آلوده از دیگر راه‌هایی است که کلاهبرداری از آن‌ها با عنوان ثبت نام سهام عدالت برای جاماندگان و یا ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت استفاده می‌کنند.

هک کردن آی‌دی افراد در پیام‌رسان‌ها و ارسال لینک‌های آلوده" و همچنین "تماس‌های تلفنی" از دیگر راه‌های کلاهبرداری و اغوای شهروندان به بهانه ثبت نام برای سهام عدالت و نیز دریافت سود این سهام است.

مردم باید توجه کنند که زمان واریز سود سهام عدالت هنوز فرا نرسیده است و هیچ‌گونه ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد؛ جاماندگان سهام عدالت توسط دولت شناسایی شده‌اند و زمانی که منبع تخصیص سهام به این افراد مشخص شود، مشمول سهام عدالت خواهند شد. افراد لازم نیست برای دریافت سود و ثبت‌نام سهام عدالت به سایتی مراجعه یا روی لینکی کلیک کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->