ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

راه‌یابی «خانواده آقا بابک» به ۶ جشنواره جهانی

  • کد خبر: ۱۷۷۶۴۰
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
راه‌یابی «خانواده آقا بابک» به ۶ جشنواره جهانی
فیلم کوتاه «خانواده آقا بابک» به کارگردانی امین‌رضا علی‌محمدی و تهیه‌کنندگی امین رفیعی به ۶ رویداد بین‌المللی راه یافت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امین رفیعی تهیه‌کننده این اثر در این باره گفت: فیلم کوتاه «خانواده آقا بابک» پس از اکران در بخش شورت کورنر جشنواره کن، در پنجاه و ششمین جشنواره هامبولت نیز نمایش داده شد و اکنون به پنج جشنواره بین‌المللی دیگر نیز راه یافته است.

وی ادامه داد: «خانواده آقا بابک» در دوازدهمین جشنواره Oberursel film آلمان، بیستمین جشنواره The TARANTO FILM ایتالیا، هشتمین جشنواره Reading در پنسیلوانیای آمریکا، هشتمین جشنواره Dalmatia Film کرواسی و سیزدهمین جشنواره YES Film در کلمبوس آمریکا اکران خواهد شد.

رفیعی با اشاره به تهیه‌کنندگی این فیلم توضیح داد: جهان بینی متفاوت این قصه دلیل همکاری‌ام با کارگردان این اثر کوتاه سینمایی است و امیدوارم شاهد حضور بیش از پیش نمایندگان سینمای ایران در رویداد‌های جهانی باشیم.

جشنواره فیلم کوتاه اوبراورزل در سال ۲۰۱۰ با عنوان جشنواره فیلم تابستانی اُرشل آغاز به کار کرد و بعداً به جشنواره اوبراورزل تغییر نام داد. این جشنواره با شعار «درباره خوراکی‌ها، زندگی و عشق» و با دعوت از فیلم‌سازان بین‌المللی، غذا را به‌عنوان یک فرهنگ، تجربه حسی، یک چرخه زیستی، راهی برای گردآوری مردم و یک موضوع برای عدالت به تصویر می‌کشد. دوازدهمین دوره این جشنواره از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۳ سپتامبر ۲۰۲۳ (۹ تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۲) در شهر اوبراورزل آلمان برگزار خواهد شد

جشنواره فیلم تارانتو، هدف خود را ترویج و کمک جدی برای انتشار فیلم در سراسر جهان، به ویژه حمایت از منطقه مدیترانه و کشور‌های تحت تأثیر آن عنوان کرده و تمرکز ویژه‌اش بر فیلم‌هایی است که مضامین و موضوعات بدیع را بیان و به تحقیق در فرم‌ها و زبان‌های سینمایی بدیع کمک می‌کنند. این جشنواره ۲۱ تا ۲۷ آگوست (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) در ایتالیا برگزار می‌شود.

هشتمین جشنواره Reading Film از ۲۶ تا ۲۹ اکتبر (۴ تا ۷ آبان) در پنسیلوانیای آمریکا برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم Dalmatia (DFF) رویدادی بین‌المللی برای فیلم‌های بلند، کوتاه، مستند، انیمیشن و فیلم‌های گردشگری/سفر است. این جشنواره در چندین شهر زیبای کرواسی از ۳۰ نوامبر تا ۳ دسامبر (۹ تا ۱۲ آذر) برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم YES بهترین آثار مستند، داستانی و کوتاه را به نمایش می‌گذارد و مأموریت خود را ترویج گفتگوی پر جنب و جوش و پرشور بین فیلمسازان و دوستداران فیلم توضیح داده است. این جشنواره ۲۷ تا ۲۹ اکتبر (۵ تا ۷ آبان) در کلمبوس آمریکا برگزار می‌شود.

پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده سولماز اعتماد است.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «خانواده آقا بابک» عبارتند از: نویسنده: سولماز اعتماد و امین‌رضا علی‌محمدی، بازیگران: افشین حسنلو، توران رمضانی، عباس ایمانی، امیر مقیمی، لیلا حسین‌زاده، سعید کریمی و لئوناردو، برنامه ریز و مجری طرح: توفیق حیدری، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر تولید و تدارکات: امید چنگیزی و محمد چنگیزی، طراح صحنه: علی خیری، طراح لباس: امین رضا علی محمدی، طراح چهره پردازی: محمد سام کیانی فر، تدوین: شیدا گرجی، منشی صحنه: المیرا آزاد، مدیر صدابرداری: عباس ایمانی، طراح و ترکیب صدا: حامد حسین‌زاده، آهنگساز: هومن نامداری و آرمین اخلاقی، تصحیح رنگ و نور: فربد جلالی، عکاس: سجاد قلی پور، طراح پوستر: شایان شفابخش، گروه کارگردانی: کیان ساربان، علی محمد حسینی، میلاد شریفی.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->