نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور سامان فلاح، خرید جدید استقلال آزمون در دوراهی لالیگا و لیگ‌های عربی هشدار هلدینگ خلیج فارس به مدیران استقلال: به دنبال اسپانسر باشید بلانکو به دنبال بلیت برگشت به ایران پرسپولیس به دنبال مدافع چپ مراکشی پیام خداحافظی رضاییان با هواداران سپاهان + عکس
سرخط خبرها

رونمایی از کیت رسمی پرسپولیس + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۱۷۸۱۲۱
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
رونمایی از کیت رسمی پرسپولیس + عکس و فیلم
تیم فوتبال پرسپولیس از کیت رسمی اش برای مسابقات لیگ بیست و سوم رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس از لباس اولش برای مسابقات فوتبال فصل ۱۴۰۲ – ۳ لیگ برتر رونمایی کرد. بیشتر طرح‌های کار شده در این پیراهن از نماد‌های ایران باستان است و سرخ پوشان بعد از آنکه چند فصلی را با محصولات آل‌اشپرت در زمین حاضر می‌شدند، امسال تصمیم گرفتند محصولات مجید را به تن کنند.


لیگ برتر از چهارشنبه ۱۹ مرداد آغاز می‌شود و شاگردان گل‌محمدی بعنوان قهرمان فصل گذشته باید مسابقه افتتاحیه را از ساعت ۱۹:۳۰ همین روز در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌روند.

رونمایی از کیت رسمی پرسپولیس + عکس و فیلم

رونمایی از کیت رسمی پرسپولیس + عکس و فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->