آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نکونام در محاصره دشمنان بیرونی

  • کد خبر: ۱۷۸۳۹۵
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
نکونام در محاصره دشمنان بیرونی
جواد نکونام در تازه‌ترین اظهارات خود از دشمنانی رونمایی کرده که قصد دارند عرصه را به او تنگ کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مصاحبه اخیر جواد نکونام که از یک جنگ تمام عیار با دشمنان بیرون خبر داد، بی‌ارتباط با مصاحبه طوفانی قبلی  او درباره برخی دخالت‌های بیرونی بر امور استقلال نیست. نقطه‌ای که افراد چسبیده به باشگاه استقلال که با ایجنت‌ها گپ و گعده دارند، بخواهند استقلال را با مربیگری نکونام از روی ریل خارج کنند تا شاید مردان مورد وثوق‌شان بر این باشگاه مسلط شوند.

این جمله نکونام که از جنگی تمام‌عیار رونمایی می‌کند، بی‌ارتباط با مسائلی نیست که او هشدارگونه بار‌ها به آن متذکر شده است. نکونام خودش را در یک چالش عظیم می‌بیند. شاید او در نهان تصور می‌کرد روزی سکان هدایت استقلال را به دست می‌گیرد که اوضاع و احوال این باشگاه آرام است و همه چیز سر جای خودش قرار دارد؛ نکونام، اما درست در بزنگاهی قدم به عرصه مربیگری در استقلال گذاشته که مشکلات مالی مانند آوار روی سر بازیکنان و اعضای کادر فنی خراب شده است و کمترین امیدی به بهبودی اوضاع مالی این باشگاه نیست.


از طرفی باید باور داشت که این تیم (در بخش فنی)، دلخواه سرمربی استقلال نیست. نه اینکه او نسبت به توانمندی بازیکنان کنونی تردیدی داشته باشد. اما مطلوب نکونام همان بود که در مصاحبه‌اش دیدیم. اینکه مهدی قایدی و محمد محبی در استقلال باقی بمانند، دیگر مهره‌هایی همچون داسیلوا نیز با استقلال تمدید کنند و علاوه بر آن‌ها یکی، دو ستاره نیز به استقلال ملحق شوند تا او با خیالی آسوده تیمش را در کوران رقابت‌های سخت فصل چیدمان کند.

تیم امروز نکونام در برخی پست‌ها کاستی‌هایی دارد که باید به آن توجه داشت. نکونام در مصاحبه اخیر خود به این موضوع صراحتاً اشاره کرده است. او دست گذاشته روی گزینه‌های خارجی که بار‌ها برای جذب‌شان به مدیران باشگاه تذکر داده است که اقدامی تا امروز در این راستا انجام نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->