کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۱۵ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) معرفی بازی معمایی Boxes: Lost Fragments + دانلود اندروید و IOS مشخصات باتری و توان شارژ گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۱۴ تیر) + آموزش ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نحوه فارسی کردن زبان اینستاگرام + آموزش تصویری

  • کد خبر: ۱۷۸۵۸۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
نحوه فارسی کردن زبان اینستاگرام + آموزش تصویری
تغییر زبان اینستاگرام قابلیتی است که بسیاری از کاربران مبتدی اینستاگرام به دنبال آن هستند. کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی ندارند، به دنبال این هستند که با فارسی کردن اینستاگرام بتوانند راحتتر از آن استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تغییر زبان اینستاگرام قابلیتی است که بسیاری از کاربران مبتدی اینستاگرام به دنبال آن هستند. کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی ندارند، به دنبال این هستند که با فارسی کردن اینستاگرام بتوانند راحتتر از آن استفاده کنند. در اینجا روش‌های فارسی کردن اینستا را آموزش می‌دهیم.

تغییر زبان اینستاگرام برای کاربرانی که بر زبان انگلیسی تسلط ندارند، یک ضرورت محسوب می‌شود. همانطور که گفته شد، محیط کاربری بسیاری از نرم‌افزار‌های ساخته‌شده برای انواع سیستم عامل ها، به صورت پیش‌فرض با زبان انگلیسی طراحی شده است. اینستاگرام نیز هنگام راه‌اندازی بر روی سیستم عامل گوشی موبایل و کامپیوتر، به صورت خودکار با زبان انگلیسی اجرا می‌شود.

مطمئناً برخی افراد برای استفاده از برنامه‌ها با زبان انگلیسی، از مهارت لازم برخوردار نیستند؛ بنابر این نیاز دارند تا زبان محیط کاربری اینستاگرام را عوض کنند. اینستاگرام نیز از این موضوع مطلع است و برای این که کاربران در استفاده از اپلیکیشن با مشکل مواجه نشوند، امکان تغییر زبان اینستا را برای ۴۲ زبان زنده‌ی دنیا مثل چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، پرتغالی، اسپانیایی فراهم کرده است. همچنین کاربران فارسی‌زبان نیز امکان استفاده از اپلیکیشن به زبان خود را دارند. برای تغییر زبان و فارسی کردن اینستاگرام کافی است مراحل زیر را اجرا نمایید:

۱، وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
۲،با کلیک روی آیکون عکس پروفایل در نوار پایین صفحه، به پروفایل خود بروید.
۳،در گوشه‌ی سمت راست و بالای صفحه روی آیکون ۳ خط لمس کنید.
۴،در نیم‌پنجره‌ی بازشده، گزینه‌ی Settings را انتخاب نمایید.
۵،به بخش Account بروید.
۶،گزینه‌ی Language را انتخاب کنید.
۷،زبان دلخواه خود را برگزینید. برای فارسی کردن اینستا، زبان فارسی را انتخاب نمایید.
۸،کمی صبر کنید تا زبان اینستاگرام شما به زبان مورد نظر تغییر پیدا کند.

روشی که آموزش داده شد، مخصوص دستگاه‌های اندرویدی است و دستگاه‌هایی که از سیستم عامل IOS استفاده می‌کنند، به دلیل مسدود بودن این قابلیت در ایران، قادر به تغییر زبان اینستا به فارسی نیستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->