ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟ یک یاغی دیگر در لیست استقلال | احمدزاده پس از رضاییان آبی‌پوش می‌شود؟ رسمی؛ رامین رضاییان به استقلال پیوست + عکس پنجمی ساحلی بازان ایران در رنکینگ جهانی رضایت اسکوچیچ از امکانات تراکتور
سرخط خبرها

گولیسیانی پرسپولیس را به دردسر می‌اندازد؟

  • کد خبر: ۱۷۸۹۸۰
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
  • ۱
گولیسیانی پرسپولیس را به دردسر می‌اندازد؟
بازی نکردن گولیسیانی در ترکیب اصلی پرسپولیس ممکن است منجر به کاهش سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس در فصل آینده شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گئورگی گولیسیانی، مدافع پرسپولیس فصل پیش نقشی انکارناپذیر در موفقیت تیمش داشت و یکی از ارکان قهرمانی پرسپولیس بود. او علاوه بر اینکه از دفاع پرسپولیس سدی رسوخ‌ناپذیر پدیدآورده‌بود مهارت خود را در گل‌زنی نیز به‌خوبی نشان داد و به همگان ثابت کرد که از مهارت بسیار بالایی در گل‌زنی برخوردار است.

با این حال یحیی گل‌محمدی بدون توجه به عقبه گولیسیانی در فصلی که گذشت اقدام به جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان کرد. مدافعی که از لیگ قطر به پرسپولیس آمد و باعث شد تا گل‌محمدی قلم قرمز بکشد روی نام گولیسیانی در ترکیب بازی اول مقابل آلومینیوم اراک و از این بازیکن و مرتضی پورعلی گنجی بهره بگیرد.


به این ترتیب گولیسیانی از ترکیب اصلی تیمش دور شد و اگر گل‌محمدی با همین منوال به انتخاب ترکیب اصلی تیمش ادامه دهد، بعیداست بازی‌های آن‌چنانی به یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس برسد.

بازی نکردن گولیسیانی در ترکیب پرسپولیس، اما شاید در ظاهر مشکلی برای گل‌محمدی ایجاد نکند، اما برای فصل بعد ممکن است منجر به کاهش سهمیه‌های جذب بازیکنان خارجی این باشگاه شود.

طبق قوانین بازیکنان خارجی یک تیم باید در ۶۰درصد از بازی‌های فصل حضور یابند واگر گل‌محمدی نتواند به‌خوبی این موضوع را مدیریت کند، پرسپولیس فصل پیش طبق آیین‌نامه با کاهش جذب بازیکن خارجی مواجه در صورت لزوم نمی‌تواند از این دست بازیکنان بهره بگیرد.

البته نباید از این موضوع مهم هم غافل بود که نیمکت‌نشین‌کردن گولیسیانی در بازی‌های متعدد منجر به ناراحتی این بازیکن از وضعیت موجود هم خواهد شد، کما اینکه در بازی اول شنیده شد این بازیکن از نیمکت‌نشینی خود دل خوشی نداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
0
0
با مغانلو معاوضه کنن بخدا بهترین راه حله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->