آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرش‌آرا تا ۲ هفته دیگر به مرز آمادگی ۱۰۰ درصدی خواهد رسید

  • کد خبر: ۱۷۹۲۳۰
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
فرش‌آرا تا ۲ هفته دیگر به مرز آمادگی ۱۰۰ درصدی خواهد رسید
کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر به مرز ۷۰ تا ۸۰درصد آمادگی تیمی رسیده باشیم. احتمالا در دو بازی آتی به آمادگی کامل دست پیدا کنیم.

سعید سروری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درخصوص پیروزی ۳بر صفر فرش‌آرا مقابل فولاد زرند ایرانیان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: بازی خوبی پشت‌سر گذاشتیم. فرش‌آرا در حال حاضر از هفت تا هشت بازیکن استفاده می‌کند. مابقی نفرات تیممان در خدمت تیم ملی افغانستان هستند که قطعا در هفته سوم هم نمی‌توانیم از آنان استفاده کنیم.

وی افزود: روی فرش‌آرا فشار زیادی بود، اما با تلاش بازیکنان و کادرفنی توانستیم یک بازی هوشمندانه داشته باشیم و در زمین سخت فولادزرند سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کنیم.

کاپیتان فرش‌آرا گفت: در هفته اول نیز در بازی خانگی خود امتیاز از دست داده بودیم و نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشتیم. تمام بازیکنان پشت یکدیگر هستیم و در تلاشیم در بازی هفته سوم دست پر از اراک به مشهد بازگردیم.

سروری درخصوص سطح آمادگی فرش‌آرا خاطرنشان کرد: فرش‌آرا هنوز به ۱۰۰درصد آمادگی نرسیده است. به دلیل تعطیلی لیگ کمی اذیت شدیم، اما فکر می‌کنم در حال حاضر به مرز ۷۰ تا ۸۰درصد آمادگی تیمی رسیده باشیم. احتمالا در دو بازی آتی به آمادگی کامل دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: باشگاه در تلاش است دو تا سه بازیکن دیگر به جمع ما ملحق شوند، اما امسال با تیم یکدلی که بسته شده می‌تواند یکی از سال‌های خوب فرش‌آرا باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->