ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم
سرخط خبرها

مشارکت مردم عامل موفقیت در حل مسائل روستاهاست

  • کد خبر: ۱۷۹۳۴۳
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
مشارکت مردم عامل موفقیت در حل مسائل روستاهاست
استاندار خراسان رضوی گفت: مشارکت مردم در حل مسائل روستا‌ها عامل موفقیت خواهد بود و حمایت‌های شهرستانی و استانی نقش پشتیبانی از این جریان را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در جمع دهیاران بخش زاوین در روستای قلیچ‌آباد گفت: آنچه برای ما دارای اهمیت است توجه به روستاست و از طرفی هم قشر زحمتکش و مولد در شرایط فعلی در روستا زحمات زیادی می‌کشند.

وی گفت: موضوع گفت‌وگو با دهیاران براساس سند طرح تحول روستایی است. موضوعاتی در این سند تهیه و در روستا‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد و براساس آن تصمیم‌گیری می‌شود. محوریت اجرای طرح تحول در روستا با دهیار است. مسئول، دهیار است و هدف آبادانی روستاست.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: روش و رویکرد این است که دهیار در این روستا مبتنی بر طرح تحول همه مسائل را براساس ظرفیت روستا و حمایت‌های شهرستانی و استانی حل کند؛ لذا مسئله‌محور حرکت می‌کنیم و انتظار داریم دهیاران مسائل روستا را بشناسند و اولویت‎بندی کنند.

وی اذعان کرد: حل مسائل روستا با استفاده از ظرفیت روستاست. هرکسی و هر اجتماعی اگر متکی بر استعداد‌ها و ظرفیت‌های خودش جوشش از درون داشته باشد موفق خواهد شد. نباید منتظر دیگران برای حل مشکلات باشیم.

نظری ادامه داد: رویکرد و راهبرد ما در روستا این است که استعداد و ظرفیت روستا برای حل مسئله آن روستا توسط دهیار به‌کارگیری و بسیج شود. هر حرکت و اقدامی پیشتاز و پرچم‌دار می‌خواهد و در این روستا‌ها دهیار پرچم‌دار است.

استاندار خراسان رضوی افزود: برای اجرای این موارد یک تیم می‌خواهید که ما به آن گروه جهادی مقیم در روستا می‌گوییم و اهالی روستا همکار و همیار دهیار می‌شوند. در کنار حمایت‌های استانی جریان حل مسائل با این الگو به پیش خواهد رفت.

نظری خاطرنشان کرد: حضور مردم برای ما بسیار مهم است. نقش دادن به مردم و به کارگیری همه ظرفیت‌ها از جمله مباحثی است که شما در روستا باید اجراکنید. برای اجرای این موارد به کمک‌هایی نیاز دارید که معین‌های روستا نیز کمک و مساعدت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی افزود: معین‌ها دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و خیّران هستند. این دستگاه‌ها به اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در روستا کمک و به آن سرعت می‌بخشند.

وی گفت: رئیس جمهور تأکید کردند که جهادسازندگی هم‌زمان با گام دوم انقلاب احیا شود و ما در این سند چهارمحور اقتصادی، فرهنگی، زیرساخت و عمران را با این رویکرد در نظر گرفته‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->