کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند برای پیشگیری از مسمومیت با سم بوتولیسم، غذا‌های کنسروی را حداقل ۲۰ دقیقه بجوشانید پلمب ۳۰ مرکز متخلف و غیرمجاز در حوزه دندانپزشکی در مشهد و خراسان‌رضوی پیش‌بینی بارش باران در برخی استان‌های کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تجمع معتادان در پروژه نیمه کاره بوستان در خیابان ۲۲ بهمن مشهد
سرخط خبرها

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس مشهد-مهران

  • کد خبر: ۱۷۹۵۱۹
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس مشهد-مهران
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس از مشهد به مهران و دیگر مرزهای غربی کشور برای اعزام زائران مراسم اربعین حسینی آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا صحراگرد افزود: پیش فروش اتوبوس از مشهد به مرزهای مهران در استان ایلام، خسروی در استان کرمانشاه و باشماق در استان کردستان در بازه زمانی ۲۷ مرداد ماه تا ۲۵ مهرماه بر روی سامانه های اینترنتی و توسط شرکتهای حمل و نقل آغاز شده است.

وی با بیان این که پیش فروش ها با اصلاح و افزایش قیمت اعمال شده اظهار کرد: نرخ جدید بلیت اتوبوس وی. آی. پی (۲۵ صندلی) در ایام سفر اربعین از مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام ۱۵ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال تعیین شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: همچنین نرخ جدید مصوب بلیت اتوبوس ۳۰ صندلی از مشهد به مهران ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال و این نرخ برای اتوبوس عادی (۴۲ صندلی) نیز ۹ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال تعیین شده است.

صحرا گرد افزود: قیمت بلیت اتوبوس وی. آی. پی مشهد به مرزهای خسروی در استان کرمانشاه و باشماق در استان کرمانشاه نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، قیمت بلیت اتوبوس ۳۰ صندلی ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال و قیمت بلیت اتوبوس عادی ۴۲ نفره در این مسیر نیز هشت میلیون و ۴۶۰ هزار ریال اعلام شد.

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس مشهد-مهران

وی اضافه کرد: علت تغییر قیمتها، اصلاح آنالیز قیمتها در تهران بوده است که موجب افزایش بلیت در مسیر مشهد-مهران شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: امسال ناوگان حمل و نقلی کامیون و اتوبوس موکبها و خادمان ایرانی ایستگاه های صلواتی خدمت رسان در موسم اربعین در کشور عراق تا پنجم مهرماه فرصت دارند عازم عراق شوند و پس از این تاریخ، راهداری هیچ ناوگانی به این کاروانها ارائه نمی دهد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->