پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی روایتی پرامید از زندگی در خانه سالمندان | بهار سالمندی علت فوت پسر نیشابوری در استخر معروف مشهد مشخص شد هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف و افزایش دما در شمال کشور (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مصرف بالای آموکسی‌سیلین در ایران | ردپای تجویز پزشکان ۲۰ درصد جمعیت کشور را تا سال ۱۴۲۰ «سالمندان» تشکیل می‌دهند حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در کرج (۹ مهر ۱۴۰۳) یاشار سلطانی آزاد شد فراخوان بسیج جامعه پزشکی برای امدادرسانی به مجروحان در لبنان (۹ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی سفیران حمایتهای روانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مردم لبنان پیدا شدن پیکر ۹ مفقودی طغیان هلیل‌رود| ۵ نفر همچنان مفقود هستند (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صحبت‌های پرهام مصطفوی، رتبه یک کنکور سراسری ۱۴۰۲ در رشته تجربی

  • کد خبر: ۱۷۹۵۴۶
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
صحبت‌های پرهام مصطفوی، رتبه یک کنکور سراسری ۱۴۰۲ در رشته تجربی
پرهام مصطفوی، رتبه یک کنکور سراسری در رشته تجربی، خودباوری و تلاش مستمر را ضامن موفقیت دانسته و گفت: دانش‌آموزان باید در این مسیر انگیزه و اراده‌شان را حفظ کنند و خسته نشوند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرهام مصطفوی با اشاره به موفقیتش در کنکور سراسری رشته تجربی، اظهار داشت: بنده از ابتدا به شاخه‌های پزشکی و علوم تجربی علاقه داشتم و در این مسیر خانواده و دوستانم نیز حمایتم می‌کردند و با مشورت آن‌ها تصمیم گرفتم که وارد این رشته شوم.

وی با بیان اینکه در کنکور دی ماه سال گذشته میانگین ۸۴ درصد از به ثبت رسانده، افزود: من در کنکور اول هم تلاش زیادی داشتم و نتیجه خوبی به دست آورده بودم و خوشبختانه این روند در کنکور دوم هم ادامه داشت.

رتبه اول رشته تجربی کنکور سراسری با اشاره به تاثیر بالای خانواده در موفقیتش، خاطرنشان کرد: خانوده‌ام حمایت زیادی داشتند و با کمک‌های مالی و عاطفی در این مسیر کنارم بودند، علاوه بر این خانواده‌ام تلاش کردند تا محیط آرامی را فراهم کنند و من بتوانم روی درس خواندن تمرکز کنم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه در کلاس کنکور شرکت نکرده، متذکر شد: تنها در تعداد محدودی آزمون شرکت کردم تا میزان معلوماتم را بسنجم و این کمک کرد تا بتوانم رتبه خوبی را کسب کنم.

مصطفوی خطاب به سایر دانش‌آموزان گفت: به آن‌ها توصیه می‌کنم که همیشه خودشان را باور داشته و اراده و انگیزه‌شان را حفظ کنند و مطمئن باشند که اگر در این مسیر به طور مستمر تلاش کرده و خسته نشوند، می‌توانند موفق شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->