افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب
سرخط خبرها

معاون وزیر نفت: تعداد کارت سوخت جایگاه ها افزایش یافت

  • کد خبر: ۱۷۹۷۱۴
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
معاون وزیر نفت: تعداد کارت سوخت جایگاه ها افزایش یافت
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت: تعداد جایگاه‌های تهران یک سوم جایگاه‌های ۳ کلانشهراست و مصرفش هم معادل ۳ کلانشهر هست در این بین  ۹ میلیون تراکنش داشتیم که این عدد در جا‌های دیگر ۳ میلیون تراکنش هست که همین افزایش ۹۰ درصدی باعث  تاخیر در جایگاه‌ها شد.
به گزارش شهرآرانیوز، جلیل سالاری با اشاره به اینکه طبق قانون قرار بود افراد از کارت جایگاه‌ها  استفاده کنند گفت:  در تراکنش جایگاه‌ها محدودیت ایجاد و باعث غیر فعال شدن کارت‌ها شد،  از طرفی با توجه به تراکم و ازدحام مردم، کارت‌های سوخت به جایگاه‌ها اضافه شد تا  تعداد تراکنش هم محدود شود.
معاون وزیر افزود: ما امسال ۱۷ میلیارد بنزین عرضه کردیم و نسبت به سال گذشته رشد ۱۳ درصدی داشته ایم و الان هم ظرفیت قابل توجهی داریم.
وی گفت:۶۰ درصد ناوگان حمل و نقل کشور بصورت جاده‌ای است و ۲۴ ساعته در انبار‌ها مشغول سوخت گیری هستند پس مردم صبور باشند و به شایعات گوش نکنند.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت: در سال گذشته در جوان سازی سیستم حمل و نقل هزار دستگاه نفتکش اضافه شد، از طرفی قرار بود در بهینه سازی  مصرف شبکه خطوط را هم افزایش و ذخایر استراتژیک ایجاد کنیم که انجام نشد و با همان ظرفیت،  رشد ۱۳ درصدی را پوشش دهیم،   انشالله با تلاش  ۲۴ ساعته همکارانم تا دو روز آینده مشکل برطرف میشود.
منبع: صداوسیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->