نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آماده باش نکونام به مهرداد محمدی

  • کد خبر: ۱۷۹۹۳۶
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
آماده باش نکونام به مهرداد محمدی
جواد نکونام، سرمربی استقلال قصد دارد از مهرداد محمدی در ترکیب اصلی بازی با سپاهان استفاده کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهرداد محمدی در دو بازی ابتدایی استقلال در لیگ بیست و سوم  در ترکیب اصلی قرار نگرفته است. او که قابلیت بازی در چند پست را دارد به دلایل فنی از ترکیب اصلی دور ماند، اما نکونام برای اینکه او را در فرم بازی قرار دهد وآرام، ارام آماده‌اش کند در دو بازی آغازین به طور تعویضی به میدان فرستاد تا از لحاظ ذهنی آماده و مهیای بازی در ترکیب استقلال شود.


ماجرای محمدی، اما در بازی سوم استقلال ممکن است متفاوت باشد. او که سابقه حضور درترکیب سپاهان را دارد هیچ بعید نیست این بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و از ابتدا برای استقلال به میدان برود. اینکه نکونام چه پستی را برای محمدی درنظر بگیرد نیز خود سوال مهمی است. اگر سرمربی استقلال نسبت به عملکرد یامگا مقابل ملوان چندان راضی نباشد، بعید نیست که محمدی به جای کوین در پست گوش راست قرار بگیرد؛ پستی که برای مهرداد بسیار آرمانی است، اما این احتمال هم وجود دارد که محمدی در پست وینگرچپ نیز راهی میدان شود که دراین صورت ابوالفضل جلالی که مقابل ملوان نمایش تحسین برانگیزی نداشت از ترکیب استقلال بیرون خواهد رفت.

درواقع محمدی به احتمال زیاد جانشین یکی از دو بازیکنی خواهد شد که در بازی با ملوان چندان رضایت بخش نبودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->