مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اختتامیه چهارمین جشنواره «شبیه یاس» در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۸۱۵۸
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
اختتامیه چهارمین جشنواره «شبیه یاس» در مشهد برگزار شد
اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری «شبیه یاس» ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) و بیش از ۲ هزار نفر از بانوان بسیجی در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: عرصه هنر و فرهنگ عرصه بسیار مهم، مبنایی و تاثیرگذار است که در همه حوزه‌ها نقش پایه‌ای ایفا می‌کند.

 

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری با بیان اینکه ضعف مهم و جدی ما در فضای اخلاقی حاکم بر محیط‌های هنری است افزود: نیروهای ارزشی و انقلابی و هنرمند هم باید زمینه حضور دیگر افراد را در عرصه هنر فراهم کنند.

 

وی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از قوای اساسی و در راس امور است. نفس مشارکت و حضور در صحنه در استحکام نظام بسیار مهم است بخصوص حضور در انتخابات مجلس که جایگاه خاصی در نظام دارد.

 

وی گفت: باید دقت کنیم افراد متعهد، متدین، مومن، انقلابی و کسانی‌ که به نظام و مردم خیانت نمی‌کنند و امتحان پس داده‌اند به مجلس بفرستیم. 

 

هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد

 

رییس بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: این جشنواره با همت بسیج جامعه زنان، مرکز آفرینش‌های آستان قدس رضوی، معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، بسیج دانش‌آموزی و بسیج صدا و سیمای این استان برگزار شده است.

 

رویا حیدرزاده افزود: فراخوان این جشنواره از تیرماه امسال با محور نقش دختران و زنان انقلاب اسلامی در زمینه‌سازی، تحقق و نشر سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا (س)، فرهنگ عاشورایی و انتظار، بیانیه گام دوم انقلاب، جبهه مقاومت و استکبارستیزی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در بخش‌های سرود، استندآپ کمدی، گویندگی و مجریگری، نقالی و پرده‌خوانی منتشر شد.

 

وی ادامه داد: هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نسبت به دوره پیش ۲ برابر شده است.

 

وی گفت: هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی است و یکی از اهداف این جشنواره انتقال این مفاهیم، فرهنگ‌ و گفتمان‌سازی در مسایل فرهنگی و انقلابی است.

 

حیدرزاده افزود: سعی می‌کنیم این جشنواره سال آینده در سطح ملی و فراملی برگزار شود.

 

وی ادامه داد: بخش آموزشی این جشنواره هم با فراهم کردن فرصت مناسب برای تربیت مربی و ارتقای توانمندی آنان در سطح محلات موفق عمل کرده و جشنواره در راه‌اندازی و تشکیل گروه‌های هنری در سطح محلات و شناسایی استعدادهای دختران و بانوان در زمینه‌های هنری و فرهنگی موفق بوده است.

 

در این جشنواره نفرات برتر هر بخش معرفی و تقدیر شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->