۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مرد دل‌شکسته زن موردعلاقه‌اش را گروگان گرفت

  • کد خبر: ۱۸۱۹۲۰
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
مرد دل‌شکسته زن موردعلاقه‌اش را گروگان گرفت
عشق پسر جوان به زنی که ۲۰سال از خودش بزرگ‌تر بود نتیجه‌ای جز شکست نداشت و پسر عاشق با گروگان گرفتن این زن روی او اسید پاشید.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۹شب دوشنبه ۶شهریور پسر جوانی به مغازه فست فودی در بلوار فردوس وارد شد و درحالی‌که چند مشتری داخل مغازه بودند با چاقویی که دستش بود مشتری‌ها و کارکنان مغازه را بیرون کرد. بعد در‌های مغازه را از داخل قفل و صاحب مغازه را که زن میانسالی بود، به زور در مغازه حبس کرد. شاهدان ماجرا بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. آن هنگام بود که موضوع گروگان‌گیری زن میانسال به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی اعلام شد و او دستور رهایی گروگان و دستگیری گروگان‌گیر را صادر کرد.

مأموران راهی محل شدند، اما مرد جوان همچنان درِ مغازه را بسته بود و مدام تهدید می‌کرد که اگر کسی وارد شود یا دخالت کند، زن را خواهد کشت. تلاش مامورأن ادامه داشت و سعی داشتند با صحبت، مرد جوان را مجاب کنند که تسلیم شود. در نهایت با گذشت ۷ساعت، از آنجایی که هنوز جان زن در مخاطره بود و احتمال آسیب رسیدن به او وجود داشت، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور ورود به مغازه را صادر کرد.

به این ترتیب مأموران با رعایت قوانین و مقررات پس از آنکه مغازه را به محاصره درآوردند، درِ ورودی را شکسته و مرد جوان را بازداشت کردند.

مأموران زن گروگان را که توسط مرد جوان مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. سپس مرد گروگانگیر در تحقیقات گفت: چند وقتی است که عاشق این زن شده‌ام، حتی به خواستگاری هم رفتم، اما جواب نه شنیدم. او به دلایل واهی برای ازدواج نکردن با من بهانه می‌آورد، مثلا می‌گفت تو تنها ۳۵سال داری و من حدود ۲۰سالی از تو بزرگ‌تر هستم. یا یک‌بار گفت من بچه دارم و بچه‌هایم دوست ندارند ازدواج کنم و تو جای بچه من هستی.

این متهم ادامه داد: بهانه‌های او برای ازدواج نکردن با من ادامه داشت تا اینکه بعد از مصرف مشروبات الکلی به فکر انتقام افتادم و با خودم گفتم اگر او برای من نباشد باید بلایی سرش بیاید. به همین دلیل مقداری مواد سوزاننده تهیه کردم و به مغازه‌اش رفتم.

به دنبال اعترافات پسر جوان به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران او در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار داده شد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->