پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند قرارداد ۳ ساله بیرانوند و تراکتور بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) + عکس و فیلم نتیجه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد بدون نکو! ویدئو خلاصه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و چادرملوی اردکان(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| نجات با گرجی پیش‌تاخته! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و چادرملوی اردکان(۱۴ مهر ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و ویارئال (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کارشناس حقوقی فوتبال: محرومیت بیرانوند تعلیق نمی‌شود نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و کریستال پالاس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر قرمزهای آنفیلد
سرخط خبرها

قلعه‌نویی: خداداد هم مشاور و هم عضو کادر است

  • کد خبر: ۱۸۲۲۶۳
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
قلعه‌نویی: خداداد هم مشاور و هم عضو کادر است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص انتخاب مشاوران فنی جدید خود توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال نخستین تمرین خود در اردوی شهریورماه را در کمپ تیم‌های ملی با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.

در حاشیه این تمرین، امیر قلعه نویی در خصوص انتخاب خداداد عزیزی و هومن افاضلی به عنوان مشاورین فنی سرمربی تیم ملی گفت: «آقای خداداد عزیزی از بزرگان فوتبال ماست. خاطرات خوبی برای ملت درست کرده مخصوصا گلی که به استرالیا زد که سه، چهار روز جشن ملی بود در ایران. خداداد و افاضلی قرار بود از اول وقتی که کارم را شروع کردم با ما باشند که یک سری مسائل پیش آمد که بعدا به ما اضافه شدند.»


او در ادامه در مورد این که آیا خداداد به عنوان کادر هم حضور خواهد داشت گفت: هم جز کادر خواهند بود، هم مشاور هستند در کنار تیم. بالاخره خداداد نابغه فوتبال است. آقای افاضلی هم تجارب بسیار بزرگی دارد. آدم فرهیخته‌ای است در کار خودش. دکتری خودش را دارد. تجربیات زیادی دارد و باید از همه پتانسیل خود استفاده کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->