دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران کناره‌گیری دو ملی بوش از ماجرای بیرانوند| دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟
سرخط خبرها

تیم والیبال زنان ایران در جایگاه دهم ایستاد

  • کد خبر: ۱۸۲۹۰۹
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
تیم والیبال زنان ایران در جایگاه دهم ایستاد
تیم ملی والیبال زنان ایران با نتیجه سه بر صفر مغلوب چین‌تایپه شد و به عنوان دهمی آسیا اکتفا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال زنان ایران از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (چهارشنبه ۱۵ شهریور) و در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین‌تایپه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات ۱۴ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۴ بر ۲۵ مغلوب حریف شد تا با کسب عنوان دهمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

ترکیب اصلی تیم ملی ایران در این دیدار را سودابه باقرپور، نگین شیرتری، مونا دریس، مونا آشفته، فاطمه منظوری، فاطمه خلیلی و محدثه مشتاقی تشکیل دادند.

در ست نخست مسابقه والیبالیست‌های چین‌تایپه با توپگیری‌های به موقع مانع از به امتیاز رسیدن اسپک‌های قرمزپوشان کشورمان شدند. آن‌ها با سرویس‌های هدفمند و بی‌نقص‌شان دریافت اول تیم ایران را متزلزل کردند و اختلاف امتیاز خود را افزایش دادند تا در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به نفع تایپه به پایان رسد.

ست دوم دیدار تیم‌های ایران و چین تایپه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع تیم چین تایپه رقم خورد.

در ست دوم هم دریافت ایران مقابل سرویس‌های حریف متزلزل شد و پاسور نتوانست به خوبی تاکتیک‌های طراحی شده کادرفنی را اجرا و هم‌تیمی‌هایش را تغذیه کند و این ست ۲۵ بر ۱۹ به نفع حریف به پایان رسید.

هرچند شاگردان رشیدی در ست سوم شروع خوبی داشتند، اما در دقایق پایانی چین‌تایپه امتیازات برتر را از آن خود کرد و این ست هم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع تایپه به پایان رسید تا این تیم مقام نهم مسابقات قهرمانی زنان آسیا را از آن خود کند و شاگردان رشیدی با عنوان دهمی به کار خود پایان دهند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->