سرخط خبرها

چوب حراج پرسپولیس به پاداش جام جهانی

  • کد خبر: ۱۸۳۳۵۲
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
چوب حراج پرسپولیس به پاداش جام جهانی
باشگاه پرسپولیس از پاداش جام جهانی بهره‌ای نمی برد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس تنها تیم ایرانی بود که بیشترین پاداش را از حضور بازیکنانش همراه تیم ملی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ دریافت کرد. رقمی در حدود ۷۰۰هزار دلار که اخیرا فیفا این پاداش‌ها را تقسیم کرد و آن‌ها را به باشگاه‌ها در سرتاسر دنیا داد. از آنجا که کشورمان در دوران تحریم‌ به‌سر می‌برد قاعدتا پرسپولیس و دیگر تیم‌های ایرانی به همراه فدراسیون از این پاداش بهره‌ای نبردند و فقط از فیفا طلبکار هستند.

البته با رایزنی فدراسیون فوتبال فیفا این شرایط را برای باشگاه‌های ایرانی در نظر گرفته که بدهی‌های خود به نفرات خارجی را از پول خود در فیفا پرداخت کنند. در همین راستا هم باشگاه پرسپولیس طلب تقریبا ۱۴۵هزار دلاری لئاندرو پریرا و ۲۰۰هزار دلار قسط آخر رادو را قرار شد از این پول بپردازد. اما با جریمه ۲۰۰هزار دلاری که اخیرا فیفا پرسپولیس را در پرونده رادوشویچ محکوم کرد، این باشگاه قصد دارد این مبلغ را هم از طلبش از فیفا بپردازد. این یعنی اینکه ۵۵۰هزار دلار از طلب پرسپولیس به رادو و پریرا تعلق گرفت در حالی که اولی دو سال است ایران را ترک کرده و دومی هم یکی از بدترین خرید‌های چند سال اخیر سرخپوشان بوده است.

با این تفاسیر پرسپولیس چوب حراج به پاداش خود در فیفا زد در حالی که با تدابیر بهتر می‌شد این پول صرف هزینه‌های مهم‌تری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->