پخش زنده بازی آرژانتین و فرانسه در جام جهانی فوتسال (۱۲ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت ایوب العملود کار دستش داد خط قرمز دشان روی نام امباپه برنامه‌های استقلال برای خرید مهاجم تلاش بارسا برای بازگرداندن نیمار کاپیتان سابق نساجی در لیگ یک گوندوز مزد نمایش‌های خوبش را گرفت وضعیت ناامیدکننده لالیگایی‌ها در لیگ قهرمانان نارضایتی اندونگ از شرایطش در استقلال بازیکنان قطر به خط شدند + عکس فاجعه در خط حمله استقلال طارمی در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان اروپا + عکس چشم لمپارد به نیمکت تیم ملی انگلیس غلامپور تنها دستیار سهراب اسماعیل نژاد در تیم منتخب هفته لیگ والیبال لهستان + عکس مذاکره باشگاه استقلال با دو سرمربی بزرگ اروپایی برای جانشینی جواد نکونام استوری عجیب جلالی چند ساعت بعد از استعفای نکونام + عکس درخواست عربستانی‌ها رد شد | بازی استقلال_النصر در تهران برگزار می‌شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و بولونیا| صلاح به داد آنفیلد رسید نتیجه بازی رئال مادرید و لیل+ ویدیو خلاصه بازی| شکست عجیب در روز بازگشت امباپه
سرخط خبرها

به جای کایسیدو چه کسی در خط حمله پرسپولیس قرار می‌گیرد؟

  • کد خبر: ۱۸۳۸۵۹
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
به جای کایسیدو چه کسی در خط حمله پرسپولیس قرار می‌گیرد؟
ظاهرا پرسپولیس با یک مهاجم سوئدی به توافق رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی پس از رصد‌های فراوان فیلیپ کایسیدو را برای تیمش انتخاب کرد که او هم در دقیقه نود پرسپولیس را قال گذاشت هنوز تکلیفش را بین پرسپولیس تیم قطری روشن نکرده است.

این باشگاه با اعلام رضا درویش از روز گذشته مذاکرات فشرده خود با دو بازیکن دیگر را آغاز کرده است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد توافق ابتدایی با یک مهاجم اروپایی صورت گرفته است. 

پرسپولیس عملا فرصتی برای جذب بازیکن ندارد وباید امروز لیست نهایی خود را برای بازی‌های آسیایی ویرایش دهد. این باشگاه در تلاش است هر چه زود‌تر قراردادش را با این مهاجم اروپایی منعقد کند. البته تمام برنامه‌ریزی‌های پرسپولیس در حالی است که دوباره دقیقه نود اتفاقی نیفتد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->