جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بیش از ۶۰۰۰ زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی از خراسان شمالی به مشهد مقدس اعزام شدند

  • کد خبر: ۱۸۴۲۸۴
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
بیش از ۶۰۰۰ زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی از خراسان شمالی به مشهد مقدس اعزام شدند
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و راهداری خراسان شمالی گفت: ۶۳۵۷ زائر رضوی از این استان در ایام پایانی ماه صفر (۲۱ تا ۲۳ شهریور) به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز محمد سبحانی افزود: این تعداد زائر با ۴۳۹ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی در ایام پایانی ماه صفر (۲۱ تا ۲۳ شهریور) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این مدت ۴۰۷۶ زائر توسط ۱۶۲ دستگاه اتوبوس، هزار و ۶۲۸ زائر با ۱۰۱ دستگاه مینی بوس و ۶۵۳ زائر به وسیله ۱۷۶ دستگاه سواری کرایه عمومی برای شرکت در عزاداری شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

سبحانی با اشاره به اجرای طرح اعزام زائران و هیات‌های مذهبی برای ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس از ۲۱ شهریور، افزود: سه نفر از همکاران این اداره کل به منظور تسهیل در بازگشت زائران و هیئات مذهبی در مشهد مقدس مستقر شده اند.

وی خاطرنشان کرد: زائران و هیات‌های مذهبی برای بازگشت به استان باید هر چه زودتر به سکوی خراسان شمالی مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->