بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟ پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) پاسخ سوال امروز تایم فارم (دوشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) چرا ناپدید شدن محتوای آنلاین یک بحران جهانی است؟ واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد! عذرخواهی وحید شمسایی و حسین طیبی بابت حذف‌ از جام جهانی فوتسال ازبکستان ماهواره چمران ۱ آماده انجام ماموریت اصلی (۵ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) توکن‌های همسترکامبت به کیف پول کاربران منتقل شد | برداشت از طریق دکمه Direct claim چگونه است؟ توکن همستر کامبت لیست شد + قیمت اولیه گوگل سه میلیارد دلار داد تا دوباره این نوابغ را استخدام کند زمان عرضه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn مشخص شد + ویدئو استفاده پلیس از ابزار هوش مصنوعی که ۸۱ سال زمان حل پرونده‌ها را به ۳۰ ساعت کاهش می‌دهد سم آلتمن می‌گوید تا رسیدن به هوش مصنوعی بسیار پیشرفته فاصله زیادی نداریم
سرخط خبرها

«سری آیفون ۱۵ ناامیدکننده است»

  • کد خبر: ۱۸۵۰۴۶
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
«سری آیفون ۱۵ ناامیدکننده است»
شرکت چینی رقیب اپل، هنوز یک هفته از معرفی سری جدید آیفون نگذشته، آن را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، اپل معمولاً به‌عنوان رهبر بازار موبایل شناخته می‌شود، اما این جایگاه درحال ازبین‌رفتن است؛ بهتر است بگوییم از اظهارنظر مدیرعامل آنر چنین به‌نظر می‌رسد. جورج ژائو، به فاصله کوتاهی پس از معرفی سری آیفون ۱۵، اعلام کرده است که این گوشی‌ها ناامیدکننده بوده‌اند و ارتقای نسبی توان پردازشی و دوربین کافی نیست.

مدیرعامل آنر، در مصاحبه‌ای، در انتقاد از اپل و سری آیفون ۱۵، گفت: «وقتی همه قبل از رونمایی انتظار این محصول را دارند، اندکی احساس ناامیدی می‌کنیم.» البته او اذعان دارد که با وجود کمبود نوآوری در خانواده جدید گوشی‌های پرچمدار اپل این سری همچنان فروش خوبی را تجربه خواهد کرد.

آنر ظاهراً عرضه درگاه USB-C و لنز دوربین پریسکوپ در سری آیفون ۱۵ را تغییر بزرگ و شگفت‌آوری نمی‌داند. اما ژائو می‌گوید فرم فکتور یا همان طراحی ظاهری گوشی مهم‌ترین مشکلی است که گوشی‌های اپل از آن رنج می‌برند.

اشاره او به گوشی‌های تاشوست که شرکت‌های تولیدکننده محصولات اندرویدی در چند سال اخیر نسخه‌های مختلفی از آن‌ها عرضه کرده‌اند. این مسئله شامل حال خود آنر هم می‌شود که مدتی قبل در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ از محصول مفهومی آنر V Purse پرده برداشت و این دستگاه حالا از فردا در بازار چین عرضه خواهد شد. آنر V Purse نوآوری درزمینه محصولات تاشو را به سطح جدیدی برده و دستگاهی ارائه کرده است که می‌تواند به‌عنوان یک کیف‌دستی استفاده شود.

مدت‌هاست در شایعات شنیده می‌شود که اپل روی نمونه‌های اولیه یک گوشی تاشو کار می‌کند، اما هنوز هیچ دستگاهی در این شرکت به مراحل پایانی طراحی نرسیده است. با توجه به اینکه کوپرتینویی‌ها فعلاً تمرکز خود را روی هدست ویژن پرو گذاشته‌اند، به‌نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها با گوشی تاشویی از این شرکت روبه‌رو شویم.

آنر تنها شرکتی نیست که گوشی‌های تاشوی خود را به رخ اپل می‌کشد. سامسونگ هم محصولات تاشوی خود را نوآورانه‌تر از محصولات رقیب دیرینه‌اش می‌داند و در تلاش است تا مصرف‌کنندگان را به‌سمت استفاده از این دستگاه‌ها ترغیب کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->